RJ
God & glad kexchoklad!
Stort grattis till Kenneth som körde in på en grym tredjeplats i regnet på Anderstorp idag! Kenneth ledde faktiskt racet ett tag men råkade ut för vattenplaning...
Grattis!

Grattis!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KennethN skrev:2128362Tack själv Anders. Vi har alltid lika trevligt i ert sällskap. Roligt att du ställde upp i tävlingen. Det är bra träning. Roligt också att du förbättrar dig så mycket hela tiden![]()
Jo jag erkänner att jag kanske smällde på killen lite hårt i kurvan men jag har ju inte börjat med den här sporten för att vinna nån jävla popularitetstävlingÄr man i vägen får man skylla sig själv. Det är racing.
Både Hasse och hojen klarade sig bra. Bara att tvätta av gräset och ut och köra.
Skulle inte tro det, men det är väl bara att jobba vidare och lite hårdare för att bli den mest hatade här på forumet. Och som sagt... Jag lever inte för att vinna nån jävla popularitetstävling. Alltid retar man nån.bomzx skrev:2128427poptävlingen har du nog redan vunnit :![]()
Då så. Bra att veta.Kakan skrev:2128504han som vart av med en knäpuckel tror jag mej minsan vet vem det är
han led inte nå störe kvla när jag träffa honom efter racet
Ja grattis till 3:e platsen igen då Kenneth![]()
Och till bra kört av er andra som också var med i tävlingen![]()
Mvh Kakan
KennethN skrev:2128588
Då så. Bra att veta.
Då kan jag ju smälla på folk ännu hårdare nästa gång dåSom sagt... Det är racing. Måste jag förbi så måste jag förbi.
Tack själv för att du ställde upp som funkis Kakan. Jättesnällt. Utan er kan vi inte leka där ute på banan![]()
JÄTTESTORT TACK !!! för att du servade gaffelbenet åt mig på så superkort varsel. Du é en gud på att meka. Va säger man... Världsklass!! Det blev hur bra som helstRacerMic skrev:2137891Grattis Kenneth!!! Hoppas gaffeln funkade bra. Fortsätt såhär nu![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |