Gratis däck inklusive montering

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Dunlop 207 GP 180/17 samt Dunlop 208 GP 120/17 skänkes, ca 1.5 mm kvar på dom och är du riktigt fattig så får du dom, villkoret är att jag får filma dig när du kränger dom i mitt garage, fråga Grandmaster så berättar han hur man gör, om jag får en sexpack klass 3 så hjälper jag dig sålänge som det finns öl kvar :öl

Först på kvarnet gälla :fakta

GSXR1100R skrev:
villkoret är att jag får filma dig när du kränger dom i mitt garage

Många läggningar har jag hört talas om, men den här varianten tar f-nimej priset!!!

Du är en mycket :sjuk man Micke!

GSXR1100R skrev:
Dunlop 207 GP 180/17 samt Dunlop 208 GP 120/17 skänkes, ca 1.5 mm kvar på dom och är du riktigt fattig så får du dom, villkoret är att jag får filma dig när du kränger dom i mitt garage, fråga Grandmaster så berättar han hur man gör, om jag får en sexpack klass 3 så hjälper jag dig sålänge som det finns öl kvar :öl

Jag tar dem men filma du och drick ist för du är bara ivägen

GSXR1100R skrev:

sexpack klass 3 finns inte, inte svensk iaf. :fakta

Re: Re: Gratis däck inklusive montering

fluppen skrev:
sexpack klass 3 finns inte, inte svensk iaf. :fakta
Sex stycken öl blir en sexpack, man får iof packa själv och räkna inte med att bli packad efter sex ;)

Re: Re: Re: Gratis däck inklusive montering

GSXR1100R skrev:
Sex stycken öl blir en sexpack, man får iof packa själv och räkna inte med att bli packad efter sex ;)
vilken storlek på ölen & i glasflaskor eller burkar???
hur vill min herre ha det??

Re: Re: Re: Re: Gratis däck inklusive montering

jtds skrev:
vilken storlek på ölen & i glasflaskor eller burkar???
hur vill min herre ha det??
Det kvettar :öl

Innan jag börjar fundera på det så vill jag veta vad som ska göras med filmen sen, hehe :D

Inkl. montering står det i rubriken, så visar det sig att man får montera själv. Är inte det excl. montering då? Eller ännu värre: Obligatorisk självmontering på annan plats.....?

Re: Re: Re: Gratis däck inklusive montering

GSXR1100R skrev:

du e ju packad !! sexpack ska väl ändå vara ett paket med sex bärs...

:öl :D

gulsvartkawwa skrev:
Inkl. montering står det i rubriken, så visar det sig att man får montera själv. Är inte det excl. montering då? Eller ännu värre: Obligatorisk självmontering på annan plats.....?
Däcken är gratis, tolkningsfråga om montering ingår :D
Snoppe_jag har redan fått dom

Kennet, du måste ju ha fattat att sporthoj.com är en usel plats att ragga på vid det här laget? Erbjud en snygg, singel MC-kille däcken så har du bättre chans. Free your mind! Gay är skönt.

Mattias skrev:
Kennet, du måste ju ha fattat att sporthoj.com är en usel plats att ragga på vid det här laget? Erbjud en snygg, singel MC-kille däcken så har du bättre chans. Free your mind! Gay är skönt.

Man måste ju försöka överallt har jag hört :rolleyes:

Men gay :skrämd aldrig :fakta jag har sån gayskräck att jag alltid har taggtråd runt arslet :fakta

Om Mr K hade varit singel hade du kunnat få betalt i natura för de där däcken. Nu är han ju inte det, men undersök möjligheten ändå. ;)

:hej Mr K!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...