Gearbox
Träffar apex med slumpmässig precision
Vi ska ha ett företagsjippo framöver så idag åkte jag till en Co-kartbana för att boka upp banan, när jag kom fram var grinden stängd men det fanns en liten lucka lagom för en literklubba att trycka sig igenom. Väl framme vid banan fanns det inte en själ. Eftersom jag är en rastlös individ tänkte jag att jag kunde ju provköra banan tills någon dök upp. Problemet, eller lyckan var att det aldrig kom någon. Gearbox fick en gratis bandag. Lite avigt att köra stor hoj på liten bana men det gick bättre för varje varv. Lite dåligt sopat men det var väl inte läge att ringa o klaga. Schysst att börja säsongen med en liten, egen knixkurs. Till slut var jag nöjd och rullade ut därifrån. Ut på allmän väg och brassade på
BAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Fy fan va ja älskar att köra motorcykel. Det är nästan en religös upplevelse, bättre än sex, bättre än alkohol. Alla borde få prova en literklubba.
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

BAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Fy fan va ja älskar att köra motorcykel. Det är nästan en religös upplevelse, bättre än sex, bättre än alkohol. Alla borde få prova en literklubba.
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM