Grannsamverkan mot brott?

..//När hon kom ut stoppades hon av en pensionerad ordningspolis, som arbetar som sopspion för återvinningsföretaget //....

Det sager val allt om dagens Sverige. eller kanske om poliser, eller ordningspoliser.

Skont att man ar ifran skiten o far satta tanderna i lite rejal korrumption o blodshamnd... inga javla mesbrott har inte.:rolleyes:

Kajan skrev:
2406132 ..//När hon kom ut stoppades hon av en pensionerad ordningspolis, som arbetar som sopspion för återvinningsföretaget //....

Det sager val allt om dagens Sverige. eller kanske om poliser, eller ordningspoliser.

Skont att man ar ifran skiten o far satta tanderna i lite rejal korrumption o blodshamnd... inga javla mesbrott har inte.:rolleyes:

Det är så kul när folk påstår att "det är så typiskt sverige"
95% av befolkningen skulle aldrig drömma om att förfölja tantor på sopanläggningar. Det är nån jävla stolle som är ute och seglar och hittar på den typen av absurda uppgifter åt någon pensionerad polis.

Den där pensionerade polisen skulle ju knappast jagat andra brottslingar om han inte jagat Greta 77. Snarare hade han suttit hemma och pillat navel.

Det är ju inte POLISEN som jagar sop-skurkar. Det är ju nissarna på renhållningsverket och dyl.

korvgubbe skrev:
2406150 Det är så kul när folk påstår att "det är så typiskt sverige"
95% av befolkningen skulle aldrig drömma om att förfölja tantor på sopanläggningar. Det är nån jävla stolle som är ute och seglar och hittar på den typen av absurda uppgifter åt någon pensionerad polis.

Den där pensionerade polisen skulle ju knappast jagat andra brottslingar om han inte jagat Greta 77. Snarare hade han suttit hemma och pillat navel.

Det är ju inte POLISEN som jagar sop-skurkar. Det är ju nissarna på renhållningsverket och dyl.

Sa, sa! Lugn o fin nu! :pannkyss

Det vara ett litet skamt. Och naturligtvis har du ratt!