Grannen har fest...

Hur ska jag göra?

• Antal röstningar
    0
AndreasNo skrev:
2589659 ..Jag ska upp kl 5 o jobba, va ska jag göra?

joina dom såklart!

kanske för att jag har fest och min granne är en tråkmåns osm jobbar tidigt på morgonen, gillar alltid att reta honom, han är tråkig.

gör ngt hyss.... :D

pajja hans lås, så ingen kommer ut. eller sätt en planka under handtaget, iofs kan utomstående då ta bort plankan.

ring narkotikatipset anonymt å säg att det knarkas å säljs heavy shit inne hos din granne.

etc etc

IronMike skrev:
2589679 gör ngt hyss.... :D

pajja hans lås, så ingen kommer ut. eller sätt en planka under handtaget, iofs kan utomstående då ta bort plankan.

ring narkotikatipset anonymt å säg att det knarkas å säljs heavy shit inne hos din granne.

etc etc

nänä joina istället o kröka sönder allt!

svaret blir nog, dra ut o göra nåt annat... iaf en sväng.. snäller o skjutsa grannflickan hit o dit

smallsocks skrev:
2589671 joina dom såklart!

kanske för att jag har fest och min granne är en tråkmåns osm jobbar tidigt på morgonen, gillar alltid att reta honom, han är tråkig.

heh, ja joinade sist nån av grannarna hade fest iaf.. men skippar nog idag...vetinte ens vilken av grannarna de e.. inte så svårt att ta reda på iof :D..

RMT_Racing skrev:
2589678 Ring mig så skickar jag lite uniformerat folk :D

vore fint o dra hit typ 10 pers o plinga på :D

Last edited:
AndreasNo skrev:
2589688 svaret blir nog, dra ut o göra nåt annat... iaf en sväng.. snäller o skjutsa grannflickan hit o dit

heh, ja joinade sist nån av grannarna hade fest iaf.. men skippar nog idag...vetinte ens vilken av grannarna de e.. inte så svårt att ta reda på iof :D..

vore fint o dra hit typ 10 pers o plinga på :D

men har dom så hög musik så du verkligen inte kan ta på dig hörlurar o somna typ? Fan lite fest måste man unna folket... annars kan du lika gärna gå ner till tanterna o gubbarna o typ mata duvorna

smallsocks skrev:
2589695 men har dom så hög musik så du verkligen inte kan ta på dig hörlurar o somna typ? Fan lite fest måste man unna folket... annars kan du lika gärna gå ner till tanterna o gubbarna o typ mata duvorna

mje största problemet e att jag gick upp 15-16 nånting.. så e inte direkt trött.. så det i kombination med lite dunka dunka gör nog att de blir lite svårt..

fast det är väl mest att jag själv vill festa o blir så jävla sugen när jag hör dem tjoa o tjima o ha kul o jag själv ligger i sängen o muppar...

smallsocks skrev:
2589695 men har dom så hög musik så du verkligen inte kan ta på dig hörlurar o somna typ? Fan lite fest måste man unna folket... annars kan du lika gärna gå ner till tanterna o gubbarna o typ mata duvorna

Håller med. Øronproppar finns væl att køpa på nærmsta mack. Se om du kan køpa dig ett liv dær med så du slipper skriva om det på Sh.

Hagster skrev:
2589700 Håller med. Øronproppar finns væl att køpa på nærmsta mack. Se om du kan køpa dig ett liv dær med så du slipper skriva om det på Sh.

ahhahahahahhahahahaha mobbingen börjar! :D

AndreasNo skrev:
2589703 buhuhuhuh :gråta

hahahahahahahhahahhah :D

P.S jag är inte full

Last edited:
AndreasNo skrev:
2589721 jefla cheyer, "hade gärna bjudit upp dig men jag har så stökigt"

skiter väl jag i, kommer bara kolla på dig ändå för fan !!:mad: :mad: :mad:

:D..
Tips från coachen: Hon kanske inte hade stökigt?

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti