AndreasNo
Bannad
..Jag ska upp kl 5 o jobba, va ska jag göra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Paradoxy skrev:2589662Gör en tråd om det på Sporthoj.com
AndreasNo skrev:2589659..Jag ska upp kl 5 o jobba, va ska jag göra?
IronMike skrev:2589679gör ngt hyss....
pajja hans lås, så ingen kommer ut. eller sätt en planka under handtaget, iofs kan utomstående då ta bort plankan.
ring narkotikatipset anonymt å säg att det knarkas å säljs heavy shit inne hos din granne.
etc etc
smallsocks skrev:2589671joina dom såklart!
kanske för att jag har fest och min granne är en tråkmåns osm jobbar tidigt på morgonen, gillar alltid att reta honom, han är tråkig.
RMT_Racing skrev:2589678Ring mig så skickar jag lite uniformerat folk![]()
AndreasNo skrev:2589688svaret blir nog, dra ut o göra nåt annat... iaf en sväng.. snäller o skjutsa grannflickan hit o dit
heh, ja joinade sist nån av grannarna hade fest iaf.. men skippar nog idag...vetinte ens vilken av grannarna de e.. inte så svårt att ta reda på iof..
vore fint o dra hit typ 10 pers o plinga på![]()
smallsocks skrev:2589695men har dom så hög musik så du verkligen inte kan ta på dig hörlurar o somna typ? Fan lite fest måste man unna folket... annars kan du lika gärna gå ner till tanterna o gubbarna o typ mata duvorna
smallsocks skrev:2589695men har dom så hög musik så du verkligen inte kan ta på dig hörlurar o somna typ? Fan lite fest måste man unna folket... annars kan du lika gärna gå ner till tanterna o gubbarna o typ mata duvorna
Hagster skrev:2589700Håller med. Øronproppar finns væl att køpa på nærmsta mack. Se om du kan køpa dig ett liv dær med så du slipper skriva om det på Sh.
Hagster skrev:2589700Håller med. Øronproppar finns væl att køpa på nærmsta mack. Se om du kan køpa dig ett liv dær med så du slipper skriva om det på Sh.
AndreasNo skrev:2589703buhuhuhuh![]()
Tips från coachen: Hon kanske inte hade stökigt?AndreasNo skrev:2589721jefla cheyer, "hade gärna bjudit upp dig men jag har så stökigt"
skiter väl jag i, kommer bara kolla på dig ändå för fan !!![]()
![]()
![]()
..
stoffer skrev:2589744Tips från coachen: Hon kanske inte hade stökigt?
Man vet aldrig, kanske var hon bara lite pedant.AndreasNo skrev:2589751Mjae, tror säkert hon hade stökigt.. men hade hon velat nåt så hade hon inte brytt sig om det...
stoffer skrev:2589757Man vet aldrig, kanske var hon bara lite pedant.
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |