Grand Prix (musik)

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
http://www.myspace.com/gggrandprix

detta är säkerligen old news för vissa, men majoriteten lär nog inte ha hört denna underbara musik.

musiken är soft, och framförallt så är det texten som är så underbart kaxig och säker :D

trodde en av min favoritmusik var död efter att gruppen Förstörda För Livet, FFL, "dog", men det visade sig bara att gruppen/projektet lades på is, och när det skedde så bildade Ereko och Anton gruppen Grand Prix (och resten av FFL håller på med att bilda Black 'n White om jag har förstått saker och ting rätt)

för er som gillar musiken så kan ni skicka ett PM till mig så kan ni få mer musik från dem av mig (anm. laglig/gratis att ladda ner från bl.a. deras hemsidor, slumpade låtar och mixtapes m.m från the Ninjas, FFL och GP)

p.s mina favoritlåtar
GP = "Fingrarna i Kors" (finns bara streamad på deras hemsida)
FFL = Pang Pang (ännu mer brat än "genväg till framgång (pappa betalar)"
the Ninjas = Kameleonten

Har länge lyssnat på Anton och Ereko, har de flesta låtarna men jag saknar det senaste Mixtapet. Har du dessa låtarna skulle jag vara tacksam om du kunde skicka dem till marcus_nilsson88@hotmail.com.

Förövrigt så äger dem allt och alla! :yoparty

Gillar annars inte svensk hip hop / rap. Men detta var fan helt ok =)

haha, två månader efter man startat tråden får den lite fart :D jaja, bättre sent än aldrig

Gillar annars inte svensk hip hop / rap. Men detta var fan helt ok =)

samma här, är inte mycket för hip hop/rap jag heller, men FFL, the Ninjas och Grand Prix är så jävla härliga, the lyric makes it all :yoparty

*/ ?>
Back