Gröngölingar, vad har ni för färg på stället???

Richi_rich

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
R1-99
Som rubriken lyder undrar jag helt enkelt vilka färger ni med kawagröna hojjar har på era ställ? Ska köpa nytt men vet inte vilken färg jag ska köpa. Funkar nån annan färg än svart eller grönt?

Richi_rich skrev:
Som rubriken lyder undrar jag helt enkelt vilka färger ni med kawagröna hojjar har på era ställ? Ska köpa nytt men vet inte vilken färg jag ska köpa. Funkar nån annan färg än svart eller grönt?

svart är det enda, det matchar allt

Körde med svart ställ när jag hade ninjan. Passar som sagt till det mesta och man behöver inte byta ställ när man byter hoj =)

Måste man matcha färgerna?

Edit: jag har aldrig brytt mig om färgerna matchar varandra, ger mer personlig känsla.

Last edited:
Hmm...

Har hittat ett på bikeshop.se som är så otroligt billigt. 3755:- för ett tvådelat ställ. Inte fult heller som de billiga brukar vara. Finns i röd/svart (som är uteslutet) blå/svart och grå/svart. Finns bara bilder på det röd/svarta men har lyckats gjort ett blått i photoshop.

Kommer att åka blå hoj nästa sommar, så jag funderar på ett bått helt enkelt. Men det grå/svarta fungerar ju också... Äh blir inte klok på det här... :huvet

Bifogat

• 207511.jpg
    207511.jpg
    39.1 KB · Visningar: 103
  • probiker blå.jpg
    probiker blå.jpg
    50.9 KB · Visningar: 113
Last edited:
Smaken är som baken... men jag har blå/svart/vitt ställ o tycker de ser rätt fränt ut till den gröna färgen... hade jag fått välja om idag hade jag nog köpt ett svart/vitt ställ...

En polare har ett grönt dainese t3 ställ till salu stl 50, Pm:a om ni är intresserade.

//Mvh :)

Jag matchade inte nåt när jag hade kawan, det är ju gay.
pict0275_copy.jpg

Sen köpte jag ny hoj, och blev gay. :tungan
rock.jpg

Antingen så bryr man sej inte om att färgmatcha stället med hojjen eller så skaffar man ett grått eller svart, vem orkar annars byta ställ varje gång man byter hoj eller ska man köpa hoj efter färg? :dricka

önskar jag hade råd att matcha snyggt. köper rea ställ då får man ta vad man får :-) kör med svart-vitt-rött ställ och det skär sig så där perfekt på den gröna ninjan haha

Yeees! :rofl

Du är min idol "hållundan"!!! Jag ska gå i dina fotspår. Får skämmas ett år till med ninjan sen ska jag också bli gay! :tummenupp

Det blir ett BLÅTT ställ.. och nästa år en BLÅ hoj!

Hoj hoj hoj... :tomten

Men MrRoos du är kungen över alla!!!

Rött ställ till grön hoj! Iskallt... :bow

Ett tips:

Gaymatcha inte ställ och hoj, du kommer ångra dig sen om du vill byta hoj men inte har stålar till ett nytt ställ.

Jag kommer garanterat satsa på ett neutralt/svart/grått ställ nästa gång för röd/vit ställ och gul/lila hoj är inte snyggt! :D

Richi_rich skrev:

Ett arlen ness med svart, grått och vitt.. funkar fint..

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti