Gröndal i morgon den 19/5

Kul att komma igång på gröndal igen! Just nu säger yr och klart 23 grader och växlande molnighet, dvs perfekt. Hoppas de har rätt :Bugar

Tackar för en bra dag. Hade ju tur med nederbörden... blev ju bara ett vått pass!.

Tack för idag, allihopa!

Det är en ren fröjd att flagga när det gick så bra som det gjorde. Vädret var ju mycket bättre än prognosen jag såg vid 12 idag.

Ambulansen i depån efter en avåkning som visade sig vara en hojtransport fick mitt hjärta att slå ett par extra slag när jag såg den från banan. Ambulansiga färger och allt kan lura en litet grann...

Syns nästa gång!

Tack för idag, allihopa!

Det är en ren fröjd att flagga när det gick så bra som det gjorde. Vädret var ju mycket bättre än prognosen jag såg vid 12 idag.

Ambulansen i depån efter en avåkning som visade sig vara en hojtransport fick mitt hjärta att slå ett par extra slag när jag såg den från banan. Ambulansiga färger och allt kan lura en litet grann...

Syns nästa gång!

Härlig dag:D

Här kommer lite foton från dagen av Anders Revell!

http://foto.andersrevell.se/#home

Tack för idag! Riktigt roligt, och kvällen avslutades med ett vm-guld i hockey! Sämre söndagar har man ju upplevt. :rock Riktigt fina bilder också! :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman