Gottis avatar

IRON MAN

Daniel-#99 Rookie600
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
R6 SuperSport
Hur många blir spyfärdiga av Gottis nya bögiga avatar:zpy

Bifogat

• GAY GOTTIS.JPG
    GAY GOTTIS.JPG
    4.4 KB · Visningar: 293
IRON MAN skrev:
2601574 Hur många blir spyfärdiga av Gottis nya bögiga avatar:zpy

Haha visste den skulle reta någon får känna mig hedrad att jag har två helt egna trådar :D :D :D

Gottis skrev:
2601602 Haha visste den skulle reta någon får känna mig hedrad att jag har två helt egna trådar :D :D :D
nu steg ditt ego lite va ;)

Alming skrev:
2602187 Det var inte snällt...

Men det tycker du att "Hur många blir spyfärdiga av Gottis nya bögiga avatar?" var?

Som jag förstod av Gottis svar så la han upp den avataren för att skoja till det lite.

Jupp, förklara sig spyfärdig över något, och att förklara att någon är transa är två olika saker :yoparty

Rash skrev:
2602210 Men det tycker du att "Hur många blir spyfärdiga av Gottis nya bögiga avatar?" var?

Som jag förstod av Gottis svar så la han upp den avataren för att skoja till det lite.

skillnaden lite är att jag oah ironman har en liten internsak ;)

det du skrev tyckte jag med faktiskt va lite över gränsen Rash

Gottis skrev:
2602626 skillnaden lite är att jag oah ironman har en liten internsak ;)

det du skrev tyckte jag med faktiskt va lite över gränsen Rash

Och hur skulle jag veta att det var en internsak? Trodde bara att du var mer öppensinnad än så;)

För övrigt så står det ju så här:

"Regler vid inlägg -
Starta INTE gruppköp utan att fråga om tillåtelse!
Citera INTE långa texter.
Inga GR-diskussioner! (tas bort)
Obehagliga inlägg leder definitivt till banning
Sök efter svar innan du frågar!
Svara inte på din bästa kompis löjliga skämt "

Ber om ursäkt om du tog illa upp, vilket du berkar ha gjort.

Alltså, med risk för att "warp your minds", men hela Gottis är en spyföreteelse. Han kör liten hoj (vilket iofs indikerar stor mandom), han pratar med västkustbrytning samt att han alltid är glad. Död åt fanskapet säger jag!

*kjam*

Var glada att ni slipper se resten av bilden som det där ansiktet är utklippt ur. Misstänker dessutom att jag är med på bilden så jag är nog gladast av alla.

Freppa skrev:
2602706 Alltså, med risk för att "warp your minds", men hela Gottis är en spyföreteelse. Han kör liten hoj (vilket iofs indikerar stor mandom), han pratar med västkustbrytning samt att han alltid är glad. Död åt fanskapet säger jag!

*kjam*

Ap ap ap.. Gottis är gotlänning och det låg på ostkusten sist jag kollade! :mattias

Fast gotländskan är väl lite uppblandad numera.

Back