Gladiatorerna på 2 hjul

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Yeeees gladiatorerna på mc mässan

Elin Sundell alias Amber i gladiatorerna kommer vara på mc mässan och skriva autografter till småbarnen. Någon som lånat ut ett till mig så jag kan få en autograf :tuttar :banana

Elin Sundell alias Amber i gladiatorerna kommer vara på mc mässan och skriva autografter till småbarnen. Någon som lånat ut ett till mig så jag kan få en autograf :tuttar :banana

Bifogat

• skinn-125341-221112_368.jpg
    skinn-125341-221112_368.jpg
    41.8 KB · Visningar: 1,529
Last edited:
Klä dig i dina bästa Jesuskläder ala dina avatarer så ska du nog kunna snika dig åt en även utan småbarn ska du se! :D

Jag har förresten egenhändigt tagna bilder på fröken Sundell från 199? när hon debuterade i Fitness-SM. Du kan få köpa dem om du vill Marals! :p

Last edited:
Jag har en massa affischer med Amber och Cralle på. Ta med en sån och få den signerad.

Marals76 skrev:

Vem Vilka är dom?

Penguin skrev:
Klä dig i dina bästa Jesuskläder ala dina avatarer så ska du nog kunna snika dig åt en även utan småbarn ska du se! :D

Jag har förresten egenhändigt tagna bilder på fröken Sundell från 199? när hon debuterade i Fitness-SM. Du kan få köpa dem om du vill Marals! :p

Det var 1999 som vi såg denna ängel för första gången :slicka
Vad är kostnaden?? En helårsförsäkring? :hihi

Mattias skrev:
Har ni inte TV i Sugtina?

Det ända jag vet är att någon otrevlig typ drog in ett plan i tvmasten och sen dess har det varit nada kanaler i tv rutan.

Elin har sovit hemma hos mig i Ytterhogdal. Gittan Carlsson (Furia) också.

:yoparty

Lurch skrev:
Elin har sovit hemma hos mig i Ytterhogdal. Gittan Carlsson (Furia) också.

:yoparty

Och det säger du först nu? : :hördu

Nu blir det dyrt om du ska ha hjälp med hojen :rofl

Men du kan alltid ta med några :öl så kanske jag förlåter dig :gnissla

Last edited:
Honung skrev:
Och det säger du först nu? : :hördu

Nu blir det dyrt om du ska ha hjälp med hojen :rofl

Men du kan alltid ta med några :öl så kanske jag förlåter dig :gnissla

Jag får väl ta med en back då! :)

Gissa om Herr Persson var pratsam med Elin när hon var där? :hihi

Marals76 skrev:
nån speciell dag? :tuttar

Marals76 skrev:

Du kan ju alltid fråga henne hur det var att spela (stunt ) stand-in på en porrfilmsinspelning åt Private i värtahamnen runt -94. Bara för att bryta isen lixom.

Desutom sant :D

Chronic skrev:
Du kan ju alltid fråga henne hur det var att spela (stunt ) stand-in på en porrfilmsinspelning åt Private i värtahamnen runt -94. Bara för att bryta isen lixom.

Ha ha fy fan vad klockrent :)
Beror på hur många öl/cider jag hunnit få i mig vid tillfället jag knallar fram :fyllisar

Chronic skrev:

jaha.. vad heter den filmen .. värt att tanka ner kanske :D

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back