Glad Midsommar

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Glad midsommar på er flickor å pöjkar!

Om vädret är bra hoppas jag ni kör lika mycket som jag skulle gjort om jag haft nån hoj :)

FÖRGÖRAREN :yoparty

En annan börjar jobba kl. 23.30 midsommarafton och jobbar hela helgen. :huvet

Så utbringa en skål för mig och skänk mig en tanke :(

Förgöraren skrev:
Glad midsommar på er flickor å pöjkar!

Om vädret är bra hoppas jag ni kör lika mycket som jag skulle gjort om jag haft nån hoj :)

FÖRGÖRAREN :yoparty

Detsamma!! :)

Jag hoppas få köra några varv runt stången iaf..

Ha en bra midsommar nu alla! :dansaruntstångenflino

2 juni

TILL ALLA ANSTÄLLDA

Det är med stor glädje jag informerar er att företagets årliga midsommarfest ska firas med utegrillning vid Hällens Badplats den 20 juni.

Vi arrangerar med bord och stolar, utebar, salladsbuffé och en tvåmansorkester kommer att spela mysiga sommarsånger under aftonen.

Dags att koppla av och njuta av kvällen! Ni kan se fram emot att möta VD som kommer att vara lekledare och även ansvara för att midsommarstången kläs.

Ni får gärna ta med egen snaps - företaget står för fritt vin, öl och alkoholfritt!

Jag önskar er och era familjer en härlig midsommar!

Tina Johansson
Ansvarig för personalfrågor

3 juni

TILL ALLA ANSTÄLLDA

Det var inte alls meningen att gårdagens meddelande skulle isolera våra icke-svenska kollegor.

Vi är medvetna om att ni inte har samma traditioner, grundade på en ogudaktig asatro, som vi har.

På grund av detta kommer vi att kalla vårt möte "våravslutning" från och med nu. Det kommer varken att finnas en majstång eller sjungas några snapsvisor.

Jag önskar er och era familjer en trevlig tid.

Tina Johansson
Ansvarig för personalfrågor

4 juni

TILL ALLA ANSTÄLLDA

Jag refererar till ett diskret tips från en medlem i Anonyma Alkoholister som kräver ett "torrt" bord.

Jag är glad att kunna uppfylla detta önskemål, men påpekar samtidigt att anonymiteten sedan inte kommer att garanteras.

Dessutom kommer det inte att vara tillåtet att ta med egen snaps på grund av fackklubbens intervention: Alla kanske inte har råd.

Tina Johansson
Ansvarig för personalforskning

8 juni

TILL ALLA ANSTÄLLDA

Vi har nu placerat ett av borden långt borta från grillbuffén för alla medlemmar av "Weight Watchers" och ett bord mycket nära de mobila toaletterna för alla som väntar barn. Bögar får sitta bredvid varandra. Lesbiska kvinnor behöver dock inte sitta bredvid bögarna, utan får ett bord för sig själva.

Självklart får bögarna ett blomsterarrangemang på sitt bord.

Är ni nöjda nu?

Tina Johansson
Ansvarig för dårhuset

10 juni

TILL ALLA ANSTÄLLDA

Naturligtvis kommer vi att skydda icke-rökare för rökare och placera rökar- respektive ickerökarbord på varsin sida om ett avgränsande buskage.

Alternativt placeras rökarna i ett alldeles eget, tättslutande, tält.

Tina Johansson
Ansvarig för förtryck av personal

11 juni

TILL ALLA ANSTÄLLDA

Vegetarianer! Jag har bara väntat på er! Jag struntar fullkomligt i om det passar er eller inte: Vi kommer att grilla!!!

Om ni vill får ni gärna flyga upp till månen för att den 20 juni kunna sitta så långt bort som möjligt från "dödsgrillen", som ni kallar det.

Njut av salladsbuffén och käka råa tomater!

Förresten: Tomaterna har också känslor. De skriker när man skär i dem,jag har hört det. Där fick ni!

Jag önskar er alla en urusel midsommar, sup er fulla och kola av!!! Helvete!

Slampan från tredje våningen

15 juni

TILL ALLA ANSTÄLLDA

Jag är säker på att jag talar för oss alla när jag önskar och hoppas att Tina Johansson är på bättringsvägen.

Det skulle uppskattas mycket om ni hjälper till och skickar många "krya på dig"-kort till psykavdelningen.

Ledningen har under tiden bestämt att det inte kommer att bli någon fest den 20 juni. Ni får ledigt denna eftermiddag på företagets bekostnad.

Fredrik Lindfors
Tillförordnad ansvarig för personalfrågor

Haaaaaaaaahahahahahahaha!!!! :rofl :rofl :rofl
fy faen va klockrent!

Ädit: gla mesömmer!

Va nu det e för högtid... "japp, nu går vi mot mörkare tider gott folk! dags å börja leta fram ett lämpligt mynt att skrapa skattemärket med inför avställningen....eller vänta lite...skall vi ses å supa å knulla å äta de äckligaste, minsta fiskarna vi kan hitta först?"

bah, säger ja....men visst...det skall bli kul i alla fall!:) Sköt om er!

//Baggis- som skall battla med midsommartrafiken

Last edited:
Hej o hå, även jag kommer få en trevlig midsommar nu!

Återigen fick jag mitt sorry little n00b-ass räddat av den Coolaste Olan.
Tack. (tack carina också).

Happy medium summer!

Rasorblade skrev:
En annan börjar jobba kl. 23.30 midsommarafton och jobbar hela helgen. :huvet

Så utbringa en skål för mig och skänk mig en tanke :(
Ja ska tänka på dig när ja står där och steker hamburgare mellan 19.00 - 05.30 :3freak Gud vad jag hatar att jobba ibland :(

Glad midsommar på er andra, ta det lungt med Sillen nu ;)

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025