Glöm INTE bort att titta dokumentär serien MC-Livet 3e april

MRBACKIS

MRBACKIS
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Kawasaki ZX-10R
mc.livet-300dpi.jpg

Följ Filip Backlund i dokumentär serien Mc-Livet. Under 10 avsnitt kommer ni att kunna följa Filip och ett gäng andra killar och tjejer som har gjort motorcykeln till sitt livsintresse.

Under dessa 10 avsnitt kommer Ni kunna följa Filip i hans vardag där serien reflekterar alla bitar som ingår att vara motorcykelproffs. Alltifrån den glamourösa sidan när Filip åker några få minuter på racing banan till den andra sidan av racingen där blod, svett och tårar står för det mesta!

Serien har premiär på TV4 Sport tisdagen den 3 april klockan 18.30.

Om ni mot all förmodan missar avsnitten på TV4 Sport kan ni titta avsnitten i efterhand på TV4 Play samt TV4 Premium!

Trailer inför serien finns på www.mclivet.se

Mvh

Filip Backlund

Backlund, vem är det?

Ser mycket fram emot den här serien, tyvärr så har jag inte Tv 4 sport och kommer dessutom vara borta (och ha kass uppkoppling) under nästan alla de 10 veckor som programmet sänds.

Kommer jag att kunna se programmen på Tv 4 premium i slutet på juni eller har dom tagits ner då?

Bokat i kalender sedan länge tillbaka. Filip, jag hoppas du bjuder på lite intima badrumsscener? :)

Är det samma tid varje tisdag så man kan progga farsans mottagare att spela in det?

MRBACKIS skrev:
Om ni mot all förmodan missar avsnitten på TV4 Sport kan ni titta avsnitten i efterhand på TV4 Play
Betyder detta att man kan se på TV4 Play utan Premium?

Man kan också göra en sökning på "Mc.Livet.S01E01" eller liknande o dra hem den på nätet :) Om man missar alltså.

Jepp.

Det är MYCKET viktigt att detta uppmärksammas och får många tittare, då finns möljigheten att det produceras mer mc relaterade program och att de sänds på kanaler med större tillgänglighet...

Blogga och skriv inlägg allt vad ni orkar.. Bra för alla ..:tummenupp

Tjabba! Jag förstår, det var ju tråkigt att höra. Hoppas du har något annat roligt att göra under tiden! Jag vet inte idag men ska försöka ta reda på det och återkomma.

Mvh

Filip

Så som jag har förstått det så ska det vara möjligt. Ska ta reda på detta också och återkomma!

// F

Nja. Idag är TV4 Sport den absolut största Sport kanalen vi har i Sverige. Det är inte många som vet om det men så är det. TV4 planerar också på att satsa ännu mer på sport kanaler vad jag har hört och bygga på ett liknande koncept som Viasat med olika kanaler för olika sport arrangemang!

Så jag tror detta kommer bli bra :) Bättre än att inte synas alls iaf! :)

Absolut så är det! TV4 säger att om vi uppnår x-antal tittare då hjälper dom till och gör direkt säsong 2 samt 3 som kan sändas i TV4 stora kanalen! Det hade varit fränt :)

Så skriv så mycket ni kan och berätta för folk så vi får många tittare. Det är bra :)

e väl dock bara den 0.001% av befolkningen som har såndär tittarsiffror-mätar-låda hemma som räknas ;) så får ni alla dem att titta blir det 100% och tv4 kommer säga 9miljoner tittare :D

e väl dock bara den 0.001% av befolkningen som har såndär tittarsiffror-mätar-låda hemma som räknas ;) så får ni alla dem att titta blir det 100% och tv4 kommer säga 9miljoner tittare :D

??

Va? Finns det ens nåt direkt mätverktyg för det? Jag har alltid trott att det baserats på nån form av enkätundersökingar :va

??

Va? Finns det ens nåt direkt mätverktyg för det? Jag har alltid trott att det baserats på nån form av enkätundersökingar :va

läste i nån tidning på jobbet där nån skickat in frågan: hur mäter man tittarsiffror? och svaret från redaktionen var att det fanns vissa utvalda ur olika samhällskategorier som hade en speciell box hemma för att registrera vad de tittade på.

Men har aldrig sett nån själv så kan inte lova att det finns

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...