gjorde en avatar till No1

tedebest

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Gixxer 1000 i scala 1:24
hej så denna o tänkte på dej direkt :cool: hoppas du gillar kaffe :öl :tummenupp :rolleyes:

No1ebest :D

Bifogat

• no1.jpg
    no1.jpg
    11 KB · Visningar: 756
No1 skrev:
tycker personligen att det är kul att någon hittar på något!!! :tummenupp

Och till alla som HELA tiden klankar ner på vissa personer pga deras ålder/mognad så glöm inte att vi alla varit där, och då beundrat olika personer pga olika saker utan att vi velat bli hånade för det... :mad:

Sen kan man tycka att vissa inlägg inte är dom bästa, men måste man mobba personen i fråga för det!!?? :fakta

Tebest, fortsätt som du gör och bry dig inte om vad andra skriver!!!

Själv beundrar jag min 2.5 åriga grabb för dom mest konstiga saker................och blir mobbad av frugan för det precis hela tiden!!! :p

No1...

PS! på tal om lill grabben, han tar fart med sparkbilen, ställer sig upp på sitt dynan med händerna på ratten för att sedan släppa den och ställa sig rakt upp!!! :eek: Inga fler stunt filmer för honom då han kommer att ta livet av sin pappa.............och han är inte äldre än 2.5 år gammal!!! DS!

Bra skrivet:)
Även jag har en grabb som har fått se för många stuntfilmer, men man håller sig i bra trim när man får springa efter honom och kolla så han inte gör sig illa:fakta..hehehe

Bikerbitch skrev:
Det skall väl börjas i tid? Stora pojkar kör också fort o hatar snuten...
haha ja d har du rätt i. min kompis slangade men en vanlig cykel på en 90 väg asfort typ 30 då :rolleyes: snuten tutade på han. haha han gick inte ner utan fortsatte o snuten stanna men då cykla han bort från dom fan att vi inte filmade d. kolla vår hemsida www.sstr.tk

förresten No1 den bilden var förstor så en ängel (åsa#96 lr nått) fixa d här e den

tedebest :öl

Bifogat

• no1.jpg
    no1.jpg
    6.6 KB · Visningar: 390
tedebest skrev:
haha ja d har du rätt i. min kompis slangade men en vanlig cykel på en 90 väg asfort typ 30 då :rolleyes: snuten tutade på han. haha han gick inte ner utan fortsatte o snuten stanna men då cykla han bort från dom fan att vi inte filmade d. kolla vår hemsida www.sstr.tk

förresten No1 den bilden var förstor så en ängel (åsa#96 lr nått) fixa d här e den

tedebest :öl

Tja Grabben!

Du verkar ju ha talang:)
Kan du fixa en avatar åt mig. Jag har ju bytt hoj och det ser ju lite skumt med att ha en RSV Mille där när jag kör gixxer?
Tack på förhand/ Tobias

haha men ted, e du igång nu igen;)...men d va väl en 50 väg, för 90 vägar hgar vi väl inte många här nere? Joo d va på en 50 väg, d va precis där vi busshållsplatsen efter centrum, haha No1 sådan far sådan sån;) haha ha det bra

T.Bergström skrev:
Tja Grabben!

Du verkar ju ha talang:)
Kan du fixa en avatar åt mig. Jag har ju bytt hoj och det ser ju lite skumt med att ha en RSV Mille där när jag kör gixxer?
Tack på förhand/ Tobias

så hoppas du gillar den har letat i en timme nu ungefär :)sen fick ja ju ta bort backspeglar osv.

varsogodjajaebest :bow

Bifogat

• jaaps.gif
    jaaps.gif
    7.1 KB · Visningar: 323
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...