Gillar ni Miniskyltar?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Ta isåfall och beställ! Såklart måste jag säga att dessa skyltar INTE är gjorda för vanligt vägbruk. Dem kan användas i utställningssyfte.

http://www.sporthoj.com/butik/
och klicka på Miniskyltar.

Dem är riktigt snygga måste jag säga! Och små! Spana in bilderna.

de skyltar vi erbjuder är mycket mycket snyggare. Det där är som du säger, en aluminiumbit med en klick färg på. ;) Vad Sporthoj.com erbjuder är snygga skyltar utstansat i tjockt plastmaterial med reflekterande bakgrund om så önskas. precis som en riktig skylt... bara mindre... mycket mindre oxå.

Akta sig för dekaltrim.. dom e spyfula.. stickers på alubut.. inte stansad alu alltså... blääää!

/Zana

har sänkt priset nu! nog kanske i saftigaste laget med 300kr. Hoppas på att det hjälper er bestämma er om ni ska köpa eller ej.

Annars går d o få som klistermärke..passar finfint i hjulhuset!

Kolla me thorsellsreklam.se
0500-410707

Har enligt mig det absolut största utbudet o mest kunnande i hela sverige vad gäller regskyltar, dekaler o dylikt!

KickAss_Prod´s skrev:
Annars går d o få som klistermärke..passar finfint i hjulhuset!

Kolla me thorsellsreklam.se
0500-410707

Har enligt mig det absolut största utbudet o mest kunnande i hela sverige vad gäller regskyltar, dekaler o dylikt!

Jag ska säga upp mig imorgon från hemglass bara för att på trippel heltid spana in din avator i några år framöver i utbildningssyfte :cool:

750RR

Jag kommer nog köpa en sån framöver, är det 300 kr böter om man torskar?
Hur är det om man har prövotid på körkortet och torskar?

Alltså, 250 kronor för skylten är BILLIGT! 300 kronor var billigt det med. Om jag förstår beskrivningen och bilden korrekt så är regnummret nedsänkt (utfräst) i plastbiten och sedan fylld med svart färg eller självhäftande plast?

Hur pass tål den väder och vind?

Hmmm precis , hur är dom gjorda ? Är den svarta texten nedsänkt eller är det bara klistersiffror som sedan är inplastat ?

Mycket nyfiken på hur dom görs mm . är dom bra gjorda med bra kvalitet så köper jag ju självklart en :cool:

maverick_750rr skrev:
Jag ska säga upp mig imorgon från hemglass bara för att på trippel heltid spana in din avator i några år framöver i utbildningssyfte :cool:

750RR

Jupp... Kan bara hålla med!

Har polisen haft en dålig dag så finns det risk att man åker på ombesiktning, har jag hört.

Massa krångel för en liten sak. STÖRST är bäst!

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025