Ghostriderteaser

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jag laddade ner nya teasern från ghostridermovie.net men vad besviken jag blev..trodde de skulle visa lite film från Europaturnén, med det var från Stockholm-uppsala nya rullen, men det är bättre att kolla den äldre filmen då det går fortare, mycket härligare motorljud i äldre rullen..knappast rekordslakt i DEN nya rullen i alla fall :confused: ( de påstår att ny rekordtid, men det kan knappast vara av den filmen de "teasar").

kle1991 skrev:
Jag laddade ner nya teasern från ghostridermovie.net men vad besviken jag blev..trodde de skulle visa lite film från Europaturnén, med det var från Stockholm-uppsala nya rullen, men det är bättre att kolla den äldre filmen då det går fortare, mycket härligare motorljud i äldre rullen..knappast rekordslakt i DEN nya rullen i alla fall :confused: ( de påstår att ny rekordtid, men det kan knappast vara av den filmen de "teasar").

Finns en tråd om det här, och härligare ljud är det för att han körde utan dämpare i 2:an! Och det här var endast en teaser, trailern kommer i oktober med lite allt möjligt från filmen..

No1 skrev:
Tjena "Ghost Rider"... ;)

Kul att du sitter inne med information rörande hur fort sluttiden på UPPSALA RUN 2 som delvis visas i TEASERN!!! :tummenupp

No1...

Jag skrev det på nåt annat ställe ...

Bankartan på Nurnburgring är felaktig - tror ni körde på nordslingan och inte gp-banan - fixa !

Patrik nu tycker jag att du ska klargöra det här en gång för alla, blev det en ny rekordtid? alltså blev det snabbare eller långsammare än 14:55? :banana

Last edited:
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...