Ghostrider?

Status
Ej öppen för fler svar.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Vet ngn om ghostrider filmar fortfarande? Finns det en ghostrider 3? Folk har i Dublin alskar honom och vill veta mer om honom. Please beratta, kram nursey :)

Hehehe, ja, denna tråden har potential :lol

Till trådskaparen: http://www.ghostridermovie.net/ är väl bästa källan för info, antar jag.

-edit- så jäkla rätt!
Hultan skrev:
Så himla bra skrivet så jag citerar mig själv..
"Popcorninlägg fördummar nästan postaren mer själv än själva inlägget dom syftar på"
-Hultan

Nursey skrev:
Var det fel att fraga om GR har? Ar det ett staende skamt eller ngt, fattar inte riktigt. :va
Nursey

nä, det är lugnt, GR kör la sporthoj!!!!!!!!

Nursey skrev:
Var det fel att fraga om GR har? Ar det ett staende skamt eller ngt, fattar inte riktigt. :va
Nursey
Tidigare har det florerat diverse trådar om hurvida Gr är cool eller ej, eller lika lysande frågeställningar typ, och dom har urartat åt alla möjliga håll, ungefär därför.. :tummenupp

Jag gillar Gr :)

Det urartar ALLTID :) Jag gillar inte det han gjort i alla fall - det jag sett. Många juniorer här skulle nog ta en kula för honom... Nu på senaste har det varit en massa inlägg om att "ta det lugnt i trafiken" från No1 så jag undrar om hans användarnamn blivit kapat av Vägverket eller liknande. Om inte så är det kraftig dubbelmoral.

Nursey skrev:
Vet ngn om ghostrider filmar fortfarande? Finns det en ghostrider 3? Folk har i Dublin alskar honom och vill veta mer om honom. Please beratta, kram nursey :)

Japp det finns en Ghostrider 3, den heter Goes Crazy In Europe....vet däremot inte om det finns nån fyra...?

Nursey skrev:
Nursey
Lite åt det hållet ja...
Inget man diskuterar öppet, du lär dig. :hihi

GR är så cool, älskar alla 3 filmerna, samt super snygg hoj av rätt märke :banana
Längtar till nästa film

partytime2.gif

Flygande Falken skrev:
Japp det finns en Ghostrider 3, den heter Goes Crazy In Europe....vet däremot inte om det finns nån fyra...?
4 kommer ut i höst...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...