Ghost Rider - Fake redigering av film?

Oslofaen

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2004
Hoj
en sådan..
Da kan det se ut som om team Ghost Rider har avslørt seg selv. På Upsala Run 2 henger ljudet etter, hvorfor? GR gikk også ut på sin hemsida og skrev at denne gangen hadde han kjørt Upsala Run to sekunder snabbare enn sist. Hvorfor viser da klokken at han kjører to sekunder saktere? Disse to fakta er bevis på at team Ghost Rider prøver å redigere filmene slik at det ser ut som om GR kjører snabbare enn hva han egentlig gjør. De setter opp farten på filmen, men på et utrolig vis (amatører?) glemmer de å fikse lyden, slik at den blir hengende etter. Han som skulle fikse tidtagningen må ha misforstått og blandet om tidene, slik at det ble to sekunder saktere når han skulle manipulere klokkan til å vise to sekunder snabbare. Amatørmessigt.

jag försöker verkligen.. ooo blir helt svettig!! koncentrera koncentrera!
nej jag ger upp... jag bryr mig helt enkelt inte...

Jag försöker mig på ett seriöst svar..
Jag tvivlar på att han fuskar med redigeringen, det är liksom bara för löjligt..
Sen så måste jag säga att dom gångerna jag har varit och nosat på 250km/h så inte fan har jag varit direkt rörlig, så jag kan inte förså hur man kan kryssa bland bilar i den farten och mer där till.. Helt obegripligt..
Hojen går rakt fram i 200 knyck thats it.. (för mig i alla fall :-)
Tokig kille det där..

Hultan skrev:
Jag tvivlar på att han fuskar med redigeringen, det är liksom bara för löjligt..
Sen så måste jag säga att dom gångerna jag har varit och nosat på 250km/h så inte fan har jag varit direkt rörlig, så jag kan inte förså hur man kan kryssa bland bilar i den farten och mer där till.. Helt obegripligt..
Tokig kille det där..

Nä, jag håller helt med. Har pressat upp min skorv i 258 ungefär, går knappt att röra huvet, hur orkar han en kvart i det tempot?!

Hultan skrev:
Tokig kille det där..

Svaret är MOTSTYRNING!

VÄNTA!!! Ska bara väcka liv i min intressesmurf. Tror att han har hoppat ner från axeln i ett försök till själmord igen...

Sweedie!!!!!!!

I vissa forum kan man "förbjuda" vissa valda ord.
Kan inte den funktionen införas i detta forum också.
Börjar bli förbannat tråkigt med alla dessa satans trådar om GR

Men det är ju bara MIN åsikt...

bissmark skrev:
I vissa forum kan man "förbjuda" vissa valda ord.
Kan inte den funktionen införas i detta forum också.
Börjar bli förbannat tråkigt med alla dessa satans trådar om GR

Men det är ju bara MIN åsikt...
Ja men det är poster av sådana som dig som förstör stämmningen i trådarna, vad är det som säger att man inte kan disskutera vissa saker på ett vettigt sätt?

Jag håller med om "han är dum, nähä det är han inte alls trådar" är kassa och borde försvinna, men det är skillnad på tråd och tråd..

Denna har dock redan tagit steget över till den mörka sidan, så visst, stäng på..

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2