Rancid-Racing
#147 Gillisson
Jaha, e det någon motardare som ska ner å spruta skit med/på mig?
Skriv ditt namn å nr...

Skriv ditt namn å nr...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaha så var det över...
Kul som satan att köra lite enduro igen faktiskt, även om formen kanske inte var direkt på topp![]()
Sveriges bästa motard-förare (enligt mig iaf.) Ola, fegade ur och körde motion. det var lite synd för jag tror han skulle kunna gasa mera om han var lite stressad. men men![]()
Ni andra som var där, hur gick det??
Pratade med en något "överförfriskad" Pelle Gasol på banketten, och han slog jag med fyra platser![]()
Läste i VLT att Johan Carlsson ska prova på GGN.. Han kan ha god chans att vinna men det återstå o se...
Inte ens om han klarar startrakan utan att vurpa har han nån chans![]()
En som klarade startrakan utan vurpa var ju Stefan Everts, kul att se att en gammal avdankad fd världsmästare ( mx gud, 10 wm guld), leder tävlingen tills att liket han körde på gav upp, dock kom han ju en bit till senare men bröt till slut.
Inte att föringa de svenska men en "otränad" Everts i topp, tänk då han var i högform, skulle han varva alla då? ( men det gäller ju att komma i mål oxå)
Everts skrek i tältet när han kom dit med biken...
-Six years with Yamaha and this never happend.... Men han hade nog fått skit för det för jag snacka med han på krogen på kvällen då sa han att cykeln gick bra...haha Sen började vi snacka blondiner i stället...
En som klarade startrakan utan vurpa var ju Stefan Everts, kul att se att en gammal avdankad fd världsmästare ( mx gud, 10 wm guld), leder tävlingen tills att liket han körde på gav upp, dock kom han ju en bit till senare men bröt till slut.
Inte att föringa de svenska men en "otränad" Everts i topp, tänk då han var i högform, skulle han varva alla då? ( men det gäller ju att komma i mål oxå)
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |