Ggn

Rancid-Racing

#147 Gillisson
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
Ducati 959 Corse, TM450 smx, TM300 en
Jaha, e det någon motardare som ska ner å spruta skit med/på mig?
Skriv ditt namn å nr...

:)

Jag ska dit men inte köra så hejjar mer än gärna på dig grabben... Vad har du för nummer å vad kör du för bike???

Sen lär du ju med ut å parta på Lö kväll...hehe

Läste i VLT att Johan Carlsson ska prova på GGN.. Han kan ha god chans att vinna men det återstå o se...

Jaha så var det över...
Kul som satan att köra lite enduro igen faktiskt, även om formen kanske inte var direkt på topp:)
Sveriges bästa motard-förare (enligt mig iaf.) Ola, fegade ur och körde motion. det var lite synd för jag tror han skulle kunna gasa mera om han var lite stressad. men men:)
Ni andra som var där, hur gick det??
Pratade med en något "överförfriskad" Pelle Gasol på banketten, och han slog jag med fyra platser:yoparty

Jaha så var det över...
Kul som satan att köra lite enduro igen faktiskt, även om formen kanske inte var direkt på topp:)
Sveriges bästa motard-förare (enligt mig iaf.) Ola, fegade ur och körde motion. det var lite synd för jag tror han skulle kunna gasa mera om han var lite stressad. men men:)
Ni andra som var där, hur gick det??
Pratade med en något "överförfriskad" Pelle Gasol på banketten, och han slog jag med fyra platser:yoparty

Jag måste säga att jag är imponerad av både dig och Gasol 44 och 48 va... i elitklassen oxå!

Ja Ola vann gubbar över 36 hehe och Crille Teamchef kom väl på en 42a efter startkrach. Grymt av Ola men visst skulle det vara kul att se vad han skulle kunna uträtta för strdåd i Elit!

Kul att det går så bra för Motardåkarna!

Inte ens om han klarar startrakan utan att vurpa har han nån chans ;)

En som klarade startrakan utan vurpa var ju Stefan Everts, kul att se att en gammal avdankad fd världsmästare ( mx gud, 10 wm guld), leder tävlingen tills att liket han körde på gav upp, dock kom han ju en bit till senare men bröt till slut.
Inte att föringa de svenska men en "otränad" Everts i topp, tänk då han var i högform, skulle han varva alla då? ( men det gäller ju att komma i mål oxå)

En som klarade startrakan utan vurpa var ju Stefan Everts, kul att se att en gammal avdankad fd världsmästare ( mx gud, 10 wm guld), leder tävlingen tills att liket han körde på gav upp, dock kom han ju en bit till senare men bröt till slut.
Inte att föringa de svenska men en "otränad" Everts i topp, tänk då han var i högform, skulle han varva alla då? ( men det gäller ju att komma i mål oxå)

Everts skrek i tältet när han kom dit med biken...
-Six years with Yamaha and this never happend.... Men han hade nog fått skit för det för jag snacka med han på krogen på kvällen då sa han att cykeln gick bra...haha Sen började vi snacka blondiner i stället...

Ja vi sa det redan innan tävlingen: han har ju materialet emot sig...:tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...