Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ligatus skrev:ut o testa på bana för första gången på måndag.. nån mer som ska dit?
Funderar skarpt på det men undrar vad dom säger om slicks och skurna slicks????Ligatus skrev:ut o testa på bana för första gången på måndag.. nån mer som ska dit?
För att det finns en lag om att däcken ska ha ett visst mönsterdjup kanske?Ymmot skrev:Funderar skarpt på det men undrar vad dom säger om slicks och skurna slicks????
Det står godkänd av bes men undrar varför slicks inte skulle vara OK![]()
sandstream skrev:För att det finns en lag om att däcken ska ha ett visst mönsterdjup kanske?
Har du provat att besiktiga hojen med slicks?
sandstream skrev:För att det finns en lag om att däcken ska ha ett visst mönsterdjup kanske?
Har du provat att besiktiga hojen med slicks?
första gången jag körde bana hade jag haft mitt kort i 2 veckor, det var i början av april, kallt men kul.Ligatus skrev:skulle ut på måndan o köra, men grabbarna sa att de skulle bli regn så vi tog bilen.. idag (tisda) så sa jag att de skulle va upphåll så vi drog upp men när vi kommer fram så regnar de. :kocko Vill inte köra på blöt bana de första gång.. satt o spana en stund när vi åkte hem så börja de ösregna.. o i morn verkar de som de blir regn igen.. så min premiär på bana får vänta! (har iof bara haft kort i 2 veckor nu men iaf..)
crashtestdummy skrev:första gången jag körde bana hade jag haft mitt kort i 2 veckor, det var i början av april, kallt men kul.![]()
ja fan den är inte att leka med, akta dig för rullgrus i dom skarpaste böjarna bara. gå in i pennybridgeriders lilla hörn här på SH och säg till när du vill ut och åka i örebro, om du vill ha sällskap. eller så startar vi en Örebroåkartråd utanför PBR.Ligatus skrev:aa.. nice! känns lite surt att inte kommer ut denna vecka, tog 1 vecka semester till för att åka! men men, felligsbrovägen finns ju alltid kvar iaf![]()
crashtestdummy skrev:ja fan den är inte att leka med, akta dig för rullgrus i dom skarpaste böjarna bara. gå in i pennybridgeriders lilla hörn här på SH och säg till när du vill ut och åka i örebro, om du vill ha sällskap. eller så startar vi en Örebroåkartråd utanför PBR.
![]()
brukar väl vara att man får köra i oförsäkrad grupp om man har IF eller TH?Hagster skrev:Det stod väl inget om att man måset ha försäkring som täcker på bana? Om man har trygghansa så spelar det väl ingen roll?
TinaTjejen skrev:brukar väl vara att man får köra i oförsäkrad grupp om man har IF eller TH?
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |