Härliga bilder Stavgren! Kanonkul att ses!
Som redan nämnts, en toppendag! En stor aspirant på bästa bandagen någonsin för min del. Mycket bantid, kunnigt folk på och utanför banan. Top-of-the-line-instruktörer som visade spår för de som önskade och hjälpte till med fjädring och gav allehanda tips i depån. INTE EN ENDA VURPA PÅ HELA DAGEN PÅ BANAN och då körde majoriteten under eller runt 1.20 mest hela tiden om jag fick de rätta siffrorna. Stor eloge till Wemi!
Vädret var kanon och körningen kändes helt ok. Fick lite bättre ordning på depåkurvan men det är långt ifrån bra. Har också rättat till vänstern ut ur S:et men har lång väg att vandra innan man är där man vill.
Inväntar besked från Packalen så får vi se vad man körde på, 1:18:?-någonting var det. I bästa fall kanske man kapat ca en sekund på personbästat ner till en låg 1.18, i sämsta fall har man bara tangerat det. Nåja, allt kändes bra iaf, får väl nåja sig med det då det var årets första körning på Gåsen. Hade dock förhoppningar om att kapa några sekunder idag... *mutter, mummel*
Kul att se att Don Q. gick från klarhet till klarhet, killen blir giftig i år.
Som tidigare nämnts, kul att träffa Stavgren, #72-Fredrik, Packalen, Catman och några till som jag säkert glömt namnen på.