Ge bort en upplevelse!

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
-
Någon som har något bra tips på en häftig upplevelse man kan ge bort till en smått galen kille i 30-årspresent? Har idétorka, det enda jag kan komma på är luftballong, det borde väl vara rätt coolt? :va

Tacksam för svar!

Någon som har något bra tips på en häftig upplevelse man kan ge bort till en smått galen kille i 30-årspresent? Har idétorka, det enda jag kan komma på är luftballong, det borde väl vara rätt coolt? :va

Tacksam för svar!

Hajdykning på tropicariet är väl bra? Du bor ju i närheten ändå.

Bungee

Fallskärmshopp

Brasilian wax

Musiklektion av någon kändis allt gymlektion av en bodybuilder

Dag på halkbana

En dag på stuntskolan

Strippa/prostituerad

osv.....

Nu blev det ju nästan svårt att välja ju...finns ju hur mkt skoj som helst! :va

Det där med stuntskola skulle han säkert uppskatta!

Någon prostituerad blir det garanterat inte...så roligt ska han inte få. :gnissla

Nu blev det ju nästan svårt att välja ju...finns ju hur mkt skoj som helst! :va

Det där med stuntskola skulle han säkert uppskatta!

Någon prostituerad blir det garanterat inte...så roligt ska han inte få. :gnissla

Alltid någon som ska sätta käppar i hjulet för de bästa idéerna.:tuttar:rolleyes:

Stuntskola låter sjukt kul iofs.:tummenupp

www.liveit.se

Hittar du ingenting där så blir det nog svårt :)

Ett tips är att kika där för inspiration och sen köpa direkt av leverantören istället för att ha Liveit som mellanhand....

Tacksam för svar!

Köp dig ett nytt raffset! Tjata på honom att du vill ligga konstant i en hel vecka... det kommer han aldrig Å glömma! :hihi

Min sambo fick hoppa fallskärm när han fyllde 32.
Enligt honom den bästa födelsedagspresenten han någonsin
fått.

Annars kan han väl hoppa bungy jump, köra en bandag på närmaste
roadracingbana eller likanande. Sånt brukar inte vara fel :)

Är oxo ute efter nått liknande fast i Gbg åt min farsa i 60 års present..

/Martin

2940661 Någon som har något bra tips på en häftig upplevelse man kan ge bort till en smått galen kille i 30-årspresent? Har idétorka, det enda jag kan komma på är luftballong, det borde väl vara rätt coolt? :va

Tacksam för svar!
Gå ihop 3-4 st och ge honom en fallskärms kurs, 32 hopp och licens för 7000, ruggigt billigt tycker jag :D (Satan va jag tjatat på morsan att övertala släkten att ge mig det i 18 års present)

Tacksam för svar!

Sup honom skitfull och skicka honom med flyg till Jekaterinburg sibirien i rullstol. :tummenupp

Klart uppskattat av en kompis på hans svensexa var en tur i en rallybil efter en skogsbilväg, brukar finnas folk man kan muta till detta på ngn lokal motorklubb.

Han var inte mkt kaxig efter att ha åkt 160blås efter en väg bred som en tvärflöjt :)

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!