gazzeligazz, söndag kl 13?!

Trööööötter partaj igår..... :sjuk och ska bort 16 idag. så jag håller till imorgon.

Men då :squid blåser förhoppningsvis mindre då oxå :D

God tur!

Gurre skrev:
Trööööötter partaj igår..... :sjuk och ska bort 16 idag. så jag håller till imorgon.

Men då :squid blåser förhoppningsvis mindre då oxå :D

God tur!

Varför partaja när man inte tål det :fakta

Jag hade gärna hängt med men jag har min son i dag :p

Du Swappe blev det nån bild på min epa ?? :D

huga.. blåser vääääldigt idag!

Det belv en ensam tur idag via KetogaN (tackar för tipsen om knäskrap :)), via Mitonga och en landsvägstur ut mot Häckeberga..

Swappe skrev:

Det belv en ensam tur idag via KetogaN (tackar för tipsen om knäskrap :)), via Mitonga och en landsvägstur ut mot Häckeberga..

Blev det nåt bulleribång test? :confused:

Swappe skrev:

Idag räckte det nästan med att köra med sidvind för att skrapa! Var norrut mot Landskrona/Helsingborg, inge kul!

Robz skrev:
Kom in på kaffe nästa gång!!! :öl
....å vaddåjj "inte kul"?? Här ä ALLTID kul! :rock :fakta

Körde på några småvägar som iof var ganska skojiga, förutom att man inte vissta vad som lurade bakom nästa hör + att det var fullt med löv på vägen. När man väl kom ut ur skogen så häll man fanimej på att blåsa av hojen. Körde fatiskt igenom Hofterup ut mot BGCC för att käka. Sen började oljelampan lysa och då blev Oscar nervös o körde hem... (lampan slocknade under 8k varv) :eek:

oscar skrev:
Körde på några småvägar som iof var ganska skojiga, förutom att man inte vissta vad som lurade bakom nästa hör + att det var fullt med löv på vägen. När man väl kom ut ur skogen så häll man fanimej på att blåsa av hojen. Körde fatiskt igenom Hofterup ut mot BGCC för att käka. Sen började oljelampan lysa och då blev Oscar nervös o körde hem... (lampan slocknade under 8k varv) :eek:

Min olje lampa började också lysa, MEN det e väl inte så konstigt för när man har kört knäskrap 3-4 km på rak väg så flippar väl sensorn ut. Hoppas jag?!

oscar skrev:
...Sen började oljelampan lysa och då blev Oscar nervös o körde hem... (lampan slocknade under 8k varv) :eek:
Ujuj.... för mycket bakhjul på R1 kräver (vad jag hört) en halv liter olja x-tra :mattias
Kolla även anslutningen! Kan ju vara vibbarna vid 8k som får den å tända (positive thinking)

R1Ola skrev:
Min olje lampa började också lysa, MEN det e väl inte så konstigt för när man har kört knäskrap 3-4 km på rak väg så flippar väl sensorn ut. Hoppas jag?!

Jag vet var din olja är Ola.. På min hoj säkerligen tillsammans med metallguttens! eller var iaf.. jag hade cykelvård idag eftersom det blåser orkan ute.. man kan bara wheela inne i stan och det får man juh inte! eller hur ?

Nu blänker den som ni är vana vid :D utan R1-oljestänk över hela hojjen..

(satans R1 dussin oljesprutar pisse hojjar.. ) :p

/KetogaN

Robz skrev:
Ujuj.... för mycket bakhjul på R1 kräver (vad jag hört) en halv liter olja x-tra :mattias
Kolla även anslutningen! Kan ju vara vibbarna vid 8k som får den å tända (positive thinking)

Hade jag wheelat idag hade jag lagt mig lika fort som prinsessan Madde gör när hon ser bakåtslickat hår!!! :fakta
Ska byta olja o filter samt spänna styrlager...

KetogaN skrev:
Jag vet var din olja är Ola.. På min hoj säkerligen tillsammans med metallguttens! eller var iaf.. jag hade cykelvård idag eftersom det blåser orkan ute.. man kan bara wheela inne i stan och det får man juh inte! eller hur ?

Nu blänker den som ni är vana vid :D utan R1-oljestänk över hela hojjen..

(satans R1 dussin oljesprutar pisse hojjar.. ) :p

/KetogaN

Piskar trötta mopeder i alla fall (gixxers) :D :D

Gixxerz rulez (i alla fall Suzies) :fatta! :fatta!
Speciellt sånna mä stor kolvdiameter :rock

Gurre skrev:
Piskar trötta mopeder i alla fall (gixxers) :D :D

Gurre lille vän.. det är där du har fel så det stänker om det.
Vi kan raca nån gång så kan du får uppleva den bistra verkligheten.. :fakta (precis som R1Ola fick göra)
/KetogaN

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey