Gazza sig litet tisdag 5/8?

Diablo

Fulare än någonsin
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -06 Racer
Semestern börjar närma sig sitt slut. Ska vi passa på att köra en sväng imorgon?
Kanske MrK har en onsdagsrunda han vill provköra med sällskap (såg idag att flera av våra vanliga vägar förstörts med grus och annat...)?
Kanske en eftermiddagstur med avslut vid Knutstorp? (För det är väl träning där?)
Förslag, förslag! Jag vill köra! :D

Diablo skrev:
Semestern börjar närma sig sitt slut. Ska vi passa på att köra en sväng imorgon?
Kanske MrK har en onsdagsrunda han vill provköra med sällskap (såg idag att flera av våra vanliga vägar förstörts med grus och annat...)?
Kanske en eftermiddagstur med avslut vid Knutstorp? (För det är väl träning där?)
Ta med kameran om du åker till Knudan :tummenupp

Diablo skrev:
Ta med kameran & ALLA sladdar/kablar om du åker till Knudan :tummenupp

Re: Re: Re: Gazza sig litet tisdag 5/8?

Diablo skrev:
Sketabra, du kan väl filma lite när vi kör, det vore ballt att ha... dessutom kan du passa Jonathan en liten stund :D

Re: Re: Re: Re: Gazza sig litet tisdag 5/8?

GSXR1100R skrev:
Sketabra, du kan väl filma lite när vi kör, det vore ballt att ha... dessutom kan du passa Jonathan en liten stund :D

Jag tar med gaffatejpen så fixar vi så att han får åka med dig runt banan :tummenupp Han kan ju hålla kameran...

Sluta spamma sönder min seriösa tråd nu! :6surkart

Kanske en eftermiddagstur med avslut vid Knutstorp (beskåda rr-träning)?

Om ingen annan har nåt bättre förslag tycker jag vi gör såhär:
Samling 14.00 Matoil Sniffanstorp för att gazza en tur som så småningom slutar vid Knutstorp.

Jag hade gärna hakat på, men mitt bakdäck är blankslitet och jag ska byta det imorgon bitti :(

oscar skrev:
Var tog förresten filmen från Knudan med Sydskånes vägen!?!?

Gay6R är lat och elak, därför har han inte klippt ihop den :D Själv har jag varken haft kunskap eller tid till det, även om jag har filmen på min burk :rolleyes:

Oscar, är du hemma idag? Har nåt jag ska lämna tillbaka till dig som jag lånat alldeles för länge... :rodnar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman