Gatregga Banhoj?

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Gatregga en banhoj?Vad krävs för att den ska bli godkänd?Finns ju inte mycket som slår en sådan look :öl

Nån som haft sånt projekt här på forumet isf skulle det va fint med lite bilder :tummenupp

Ingen riktig koll på det där med rejs-hojjar, men diverse lysen, blinkersar, reflexer borde man vara tvungen att spika på. Tuta kan vara bra å ha. Är det bara looken du är ute efter så tycker jag att du borde "rejs-lacka" en gathoj istället... Enklare.

Det är ju looken jag är ute efter men vissa krashkåpor ser ju HELT annorluna ut än vanliga och är snyggare!!! :slicka Lacka är ju helt klart givet att det ska på med många dekaler ovs... :tummenupp

Vad menar du med banhoj? en gammal 2t 500 eller en synsam hoj?

Många banhojar har väl inte regpapper, då blir det nog svårt.
Men finns det regpapper så är det ju bara att se till så att godkänt lyse, blinkers, tuta kedjeskydd mm finns på plats och fungerar så är det väl inte några problem.

Sen är det väl många racehojar som har bortbantatt elsystem, vilket du bör kolla upp.

Ingen bra ide, jag reggade Chrilles ex hoj förra året, på med lyse, blinkers och nummerplåt, fjädringen va för hård för landsvägskörning, dessutom va den drevad för bättre ax, banhoj passar bäst på bana, skall köras aktivt och då kan man mista KK, det gjorde iaf jag :crash

Håller med.. köp kåpor till en vanlig R6:a och ett hög klart kåpglas och sen lacka i någon rajsig färg....

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7