Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nr:18 skrev:Intressant att notera: För ett tag sedan gjorde jag en intresseanmälan till denna körning, 54 st anmälde att dom var intresserade! Men inte en enda kan tänka sej att pynta när man väl fixat en banåkning! Hur troligt är det att man drar ett sånt arrangemang igen?![]()
Chris Ash skrev:Det är för sorgligt, är ni för upptagna med att putsa däck,snacka tufft och wheela utanför korvmojjen eller?
Vad har det med detta att göra, vi hade 50 st som ville köra bana och nu när Nr.18 bokar banan för detta så vill ingen i gatgruppen betala/köra, surt sa rävenAlex 6R skrev:falkenberg har väl allmänhetensköringar på onsdagar nån gågn i månaden tror jag
Peno skrev:...men eftersom jag har anmält mig som flaggviftare vet jag inte vad som prioriteras. Svar önskas.
oscar skrev:Det ordnar sig alltid! Bara att TVINGA med sig kompisar!![]()
GSXR1100R skrev:Vad har det med detta att göra, vi hade 50 st som ville köra bana och nu när Nr.18 bokar banan för detta så vill ingen i gatgruppen betala/köra, surt sa räven![]()
Klart att du ska köra! Flaggviftare kommer nog att ordna sej, jag har många släktingarPeno skrev:Hoppas att det går att ro ihop ekonomiskt, för det är en risk att tvingas boka bana först och sen ragga folk.
Dock riktar sig väl denna tråd mot gatåkarna, som fått förfrågan sedan intresset bland raceputtarna visade sig vara för klent. Vad jag ser i intressetråden har 8 gatåkare anmält intresse. Jag kan gärna tänka mig att köra också, nu när det blev en gatgrupp, men eftersom jag har anmält mig som flaggviftare vet jag inte vad som prioriteras. Svar önskas.
3x15 minuter i bästa fall. På denna körning får du 3x30...Alex 6R skrev:falkenberg har väl allmänhetensköringar på onsdagar nån gågn i månaden tror jag
Nr:18 skrev:Klart att du ska köra! Flaggviftare kommer nog att ordna sej, jag har många släktingar![]()
PacMan skrev:Nu e jag kanske sent ute här, men om inte, vad kostar det att va med?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |