Gassa idag vid 12.30 13/11?

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!

Gottegazz idag!! Hur kan man må såhär bra av att köra hoj?! Fattar det inte! :hoppa
Tack för sällskapet Cornfed och Robbann. :tummenupp
Fantastiska runda i fantastiskt väder under fantastiska förhållanden!

Maverick_ou812 skrev:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!

Gottegazz idag!! Hur kan man må såhär bra av att köra hoj?! Fattar det inte! :hoppa
Tack för sällskapet Cornfed och Robbann. :tummenupp
Fantastiska runda i fantastiskt väder under fantastiska förhållanden!

Var gick rundan? Skriv o gör mig mer avundsjuk än jag redan är. Jag vill ut o testa mitt nya slipon men idag gick installation av utebelysning före.

Hmm... det blir nog inte mycket kört mer i år. Trots fint väder så är det ju KALLT ju. Varför kan det inte vara 30 grader året om.

Fan... man skulle nästan skynda på växthuseffekten lite. Tror ni det hjälper om man låter hojen stå på tomgång i vinter?

Ja syn att man missade denna tråden, då hade ni haft min blåa skönhet med i ert GAZZ :tummenupp

CeltaniC skrev:
Ja syn att man missade denna tråden, då hade ni haft min blåa skönhet med i ert GAZZ :tummenupp

Japp samma här men de blev en egen liten runda på E22:an med träning sen gastelyckan(stavas?!) i Lund...kul var de i alla fall men poliser e de gått om... :rolleyes:

El Garto skrev:
Var gick rundan? Skriv o gör mig mer avundsjuk än jag redan är. Jag vill ut o testa mitt nya slipon men idag gick installation av utebelysning före.

Hmm... det blir nog inte mycket kört mer i år. Trots fint väder så är det ju KALLT ju. Varför kan det inte vara 30 grader året om.

Fan... man skulle nästan skynda på växthuseffekten lite. Tror ni det hjälper om man låter hojen stå på tomgång i vinter?
1. Rundan är en hemlighet. Bara dom som var med är invigda i den. :tungan

2. Kallt? :va Alltså... jag har ingen aning om vad du snackar om? Var var det kallt någonstans? Inte där vi var iallafall. +11 och strålande solsken är INTE kallt. Tog på mig långfillingar, en tunn lager 1 underställströja, en lager 2 tröja, skinnstället och sen en collegetröja. Det var varmt!
Tror bara du är ute efter enkla ursäkter. Inte ens när vi låg på i 240 km/h var det i närheten av svalt.

3. Tja... kan man inte köra ute såna här dagar så ska man nog ha kvar hojen i garaget resten av vintern. :hihi

CeltaniC skrev:
Stig upp i tid då!

oGGe skrev:
Japp samma här men de blev en egen liten runda på E22:an med träning sen gastelyckan(stavas?!) i Lund...kul var de i alla fall men poliser e de gått om... :rolleyes:
Du också!! Det wheelades friskt från en i vårt gäng, inga poliser så långt ögat kunde se. Hoppat över backkrön utanför Sturup har man också gjort idag. :D

Bifogat

• Flygrakan051113_1.JPG
    Flygrakan051113_1.JPG
    104.6 KB · Visningar: 74
  • Flygrakan051113_2.JPG
    Flygrakan051113_2.JPG
    104.5 KB · Visningar: 88
Maverick_ou812 skrev:
Du också!! Det wheelades friskt från en i vårt gäng, inga poliser så långt ögat kunde se. Hoppat över backkrön utanför Sturup har man också gjort idag. :D

Fan rakan ser inte fel ut men orkade inte köra dit själv...ja va fan upp vid 9 så säg inget!! :7peta

oGGe skrev:
jag sov inte hemma...sen hjälpte jag en polare att flytta... :fatta!
Ahhhhhh... sparkade hon dig ur sängen redan klockan nio?
Gjorde du inte bättre ifrån dig eller var det slut i bössan? :arsele

Gött att vara ute o köra idag iallafall! :tummenupp
Det är dagar som denna man vill minnas när snön väl ligger där och man inte har nåt annat val än att stanna inomhus.

oGGe skrev:
jag sov inte hemma...sen hjälpte jag en polare att flytta... :fatta!
Ursäkter, dessa ursäkter. :rolleyes:

Jag hade iaf inte kunnat för min hoj har körförbud :rofl + att jag jobbade idag. :(

Maverick_ou812 skrev:
Det är dagar som denna man vill minnas när snön väl ligger där och man inte har nåt annat val än att stanna inomhus.

Köp offroadare? :tummenupp

Låter som om ni har haft en riktigt tråkig dag :huvet :huvet :huvet

Jag är inte alls avundsjuk på er......
Hade absolut inte velat varit med..........
Tur att man har varit hemma hos mamma och hjälp henne istället......

Man får väl bara hoppas att man dragit på sig så mycket karma att vädret håller i sig!!

Maverick_ou812 skrev:
...Det wheelades friskt från en i vårt gäng, inga poliser så långt ögat kunde se... :D

Undra vem som wheelade :va

Måste varit den silvrige, eller vad säger du Mavve?! :hihi

Bifogat

• Flygrakan051113_2.JPG
    Flygrakan051113_2.JPG
    104.5 KB · Visningar: 47
oGGe skrev:
du kan ju va tyst...va ju inte ut och körde ens, så har mage att komma hit och säga till mej... :fatta! :kocko

:arsele
:rofl

Nu lugnar vi ner oss ett par hekto och kramas lite. :pannkyss

:blah

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026