Gasglad erkänner

gasglad

Bannad
Gick med
13 May 2003
Hoj
R1:a-06 Öhlins
Jag har självklart inte testat nån av 04:orna. Jag ville bara se hur många som gick på det, och hur snabbt sånt här skitsnack sprider sig. För så här är det verkligen här på sporthoj.com. Alla bara snackar en massa skit. Nu överdrev ju jag LITE men många här på forumet tror vissa saker om vissa hojar, men skriver precis som att det ÄR så. Fast dom egentligen inte har en aning. Nu säger jag inte att jag är en expert, för det är jag verkligen inte.... Jag har bara kört mc ett par säsonger (R1:a) jaja ha de bra!!

Jaja, om nu alla bara snackar skit så varför förvärra det?
Jävligt löjligt.
Men det var lite kul att du "erkänner", då slipper jag svälja det här stora tangentbordet ;)
Tack.

1-0 till mytomanen...fast det kan ju snabbt ursäktas iOm din vetenskapliga studie.

gasglad skrev:
Jag har självklart inte testat nån av 04:orna. Jag ville bara se hur många som gick på det, och hur snabbt sånt här skitsnack sprider sig. För så här är det verkligen här på sporthoj.com. Alla bara snackar en massa skit. Nu överdrev ju jag LITE men många här på forumet tror vissa saker om vissa hojar, men skriver precis som att det ÄR så. Fast dom egentligen inte har en aning. Nu säger jag inte att jag är en expert, för det är jag verkligen inte.... Jag har bara kört mc ett par säsonger (R1:a) jaja ha de bra!!

LOL :D
Men du har ju rätt egentligen. Jag tycker det var en kul tråd.
Hoppet tändes igen för alla mainstream yamahaägare(volvonissar? retta?)
Men dog lika fort. Precis som deras ego kommer göra till våren när
honda, kawa krossar i alla tester :tummenupp :yoparty

mest fjantigt, var ju omöjligt att gå på det ens.
Du har ju massor av hojar står det, men du har bara åkt R1.
Jag kan nästan sätta en femma på att du inte har ett skit att åka på, eller så är det nåt betydligt beskedigare än de hojar det står att du har.

KIRE skrev:
LOL :D
Men du har ju rätt egentligen. Jag tycker det var en kul tråd.
Hoppet tändes igen för alla mainstream yamahaägare(volvonissar? retta?)
Men dog lika fort. Precis som deras ego kommer göra till våren när
honda, kawa krossar i alla tester :tummenupp :yoparty

Jaa.. fyfan.. jevla skitmotorcykel
tur man slipper köra en sån tråkig maskin

Gasglad: Du råkar inte ha nån bild på dig och dina 2 hojar tillsammans?
Vet inte vad man skall tro... :va

eus skrev:
Jaa.. fyfan.. jevla skitmotorcykel
tur man slipper köra en sån tråkig maskin

Hmm men jag har en del fördomar om andra tyvärr. En av dessa fördomar är att personer som avgudar R1 dessutom gillar sänkt Volvo och dunka i stan på helgerna? Mkt möjligt att jag har helt fel men det känns väldigt så iallafall.
Den är varken tråkig eller dålig i sig..bara så jävla tråkigt vanlig!
Jag tycker det är roligare att vara lite orginell och gå sin egen väg.

KIRE skrev:
Hmm men jag har en del fördomar om andra tyvärr. En av dessa fördomar är att personer som avgudar R1 dessutom gillar sänkt Volvo och dunka i stan på helgerna? Mkt möjligt att jag har helt fel men det känns väldigt så iallafall.

Neej.. det är väl bara så att.. folk med lite mindre koll har hört att R1:an är en grym maskin som är värst.. (vilket den var fram till 00)
Sen så är det ju många som tycker att det är en snygg hoj.. vilket jag inte kan klandra de för
Jag hör det än idag... "åå fyfan.. R1:an är väl det värsta som finns?" Så står Zeb brevid med sin tusenkubiks busa (läs GSX-R 1000 -03)

Men det där med volvo.. är väl mest en pararell till bilvärlden
fast jag skulle jämföra med porsche :D

Silwer skrev:
mest fjantigt, var ju omöjligt att gå på det ens.
Du har ju massor av hojar står det, men du har bara åkt R1.
Jag kan nästan sätta en femma på att du inte har ett skit att åka på, eller så är det nåt betydligt beskedigare än de hojar det står att du har.
Jag har haft en Kawasaki ZX-6R -00, en R1:a -01. OCh i somras så "hyrde jag in" mig på R1:a -03. Har även haft en Kawasaki KX250 -00. Tror du mig inte så kan du få bildbevis;-)

Fifan :tummenupp
Kunde inte sagt det bättre själv! Det var just det jag försökte säga. Att rettan:s rykte "misshandlats" av okunniga bilraggare ungefär.
Hoppas vi ses till sommaren förresten! Ska nog åka upp till er
och åka lite igen. Men med annan hoj..(hemligt men 1000cc 04 iaf).
I somras var jag och 2 kompisar på SM uppe. Skitkul var det.
Åkte men en Johan från jkping som har en svart qvarna 570.
(Pluggar ekonomi där) Vet du vem det är?

gasglad skrev:
Jag har haft en Kawasaki ZX-6R -00, en R1:a -01. OCh i somras så "hyrde jag in" mig på R1:a -03. Har även haft en Kawasaki KX250 -00. Tror du mig inte så kan du få bildbevis;-)

Men nu ändrade du din text, det stod att du hade en r1-03 och en gixxer1000 03 och så nåt annat tidigare.
Lycka till med hojarna vilka de nu är.
Själv har jag inga inhyrda hojar, vad det nu är.

KIRE skrev:

Jag håller med om att den är vanlig, men det såg jag bara som possitivt, mycket delar för lång tid framöver och mycket kunnade.
Sen tycker jag den är snygg i vilket fall, den var banbrytande när den kom och det är ju det som gjorde den så känd utanför den mc-kunniga kretsen.
Men prestanda och väghållning är inte Volvo på nåt sätt.
Jag avgudar heller inte hojen, den var billigast i klassen begagnad, det var det som gjorde att jag köpte en.
Jg kör för tat det är kul inte för att vara orginell.

KIRE skrev:
Fifan :tummenupp
Kunde inte sagt det bättre själv! Det var just det jag försökte säga. Att rettan:s rykte "misshandlats" av okunniga bilraggare ungefär.
Hoppas vi ses till sommaren förresten! Ska nog åka upp till er
och åka lite igen. Men med annan hoj..(hemligt men 1000cc 04 iaf).
I somras var jag och 2 kompisar på SM uppe. Skitkul var det.
Åkte men en Johan från jkping som har en svart qvarna 570.
(Pluggar ekonomi där) Vet du vem det är?

Nej.. ingen jag känner till... det är mest sporthojar i vårat sällskap :squid

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...