GasGas

jo visst e det låg effekt,, men det är ju en gasgas så det blir nog inga problem å få upp till 15 hk och mer därtill. sen så så ett det ju ett klipp med tm motor och att den gått 250 mil :tummenupp
//Niklas

mumma. någon som vet vad det kostar att regga den och om det räcker att sätta på baklampa o blinkisar??

//Niklas

Ca 1500kr kostar det att registreringsbesikta den plus alla saker som lampor, blinkers, reflexer, strypningar osv.

PS: När jag ringde så sa dom att det kunde variera lite på priserna beroende på var man bor.

Last edited:
strypningen kostar ju inget för den är ju redan strypt och man behöver baklampa och sedan en sådan där vit skyltreflex va å det kostar ju inte så mycket, för baklampa har jag sen så tar man och köper blinkisar till någon moppe å sätter i 12v lampor och ett blinkrelä.. borde inte bli så dyrt..
//Niklas

Regbesiktningen kostade iallafall i Malmö 1600kr + 250kr för vägningen tror jag det var. Men kolla noga upp vad det kostar att fixa till den.

Ja du har rätt. Nu när jag tänkte efter så var det 1800kr + vägningsavgiften på 200 (eller 250) kommer inte ihåg riktigt. Men det var jag som skrev fel.

*/ ?>
Nyheter
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Back