Garageplats

Risbrännaren

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2011
Hoj
1987 Honda CBR1000F, Husaberg 501FE.
Har plats för en till två hojjar i mitt garage i Bispgården. Huset ligger tätt inpå och det finns hundar. Själv så har jag fritt skottfält från sovrumsfönstret ala Runar. Så söker ni plats för vinterförvaring så hör av er!

Obs inget varmgarage än....
DSCN2486.jpg

Okej, har du några rasistiska eller nationalistiska åsikter?

Last edited:
Okej, har du några rasistiska eller natiolistiska åsikter?

Öh, om vadå?? Jo faen jag har en svensk flagga på husknuten, och en jämtlänsk för vår republik. Sen har vi en fin thai paviljong här uppe också. Polska bärplockare har vi.. Vart vill du komma???

Är uppvuxen i Alby/Botkyrka så är van med trögtänkta...

Last edited:
Blev rädd när jag såg din medlemsbild. Tycker att du ser arg, skjutglad och jävligt stolt ut.
En farlig kombination. Men om du gillar dina polska bärplockare och eran fina Thai paviljong så är det nog lungt.
Vi får ha Risbrännaren med oss kvar på forumet.

Blev rädd när jag såg din medlemsbild. Tycker att du ser arg, skjutglad och jävligt stolt ut.
En farlig kombination. Men om du gillar dina polska bärplockare och eran fina Thai paviljong så är det nog lungt.
Vi får ha Risbrännaren med oss kvar på forumet.

Ingen fara du. Är jävligt snäll emot alla ska du veta, förutom de som snor hojjar och pillar på andras saker.

Ingen fara du. Är jävligt snäll emot alla ska du veta, förutom de som snor hojjar och pillar på andras saker.

Jag har en kompis som är exakt som dig. Har en bombajacka med svenska flaggan. Är med i hemvärnet så han har också skjutvapen. Han precis som du hatar tjuvar. Skägg och ser ut som en amerikans redneck.
Förlåt för att jag missförstod din bild som du la upp. Ber om ursäkt, Jag skulle bli glad om du sköt den som stal min motorcykel.:rock

Om den svenska flaggan på armen skrämmer dig så köp aldrig ett Lindstrands ställ,, dom jäklarna har sytt fast en liten flagga på ärmen på dom också.

Jag har en kompis som är exakt som dig. Har en bombajacka med svenska flaggan. Är med i hemvärnet så han har också skjutvapen. Han precis som du hatar tjuvar. Skägg och ser ut som en amerikans redneck.
Förlåt för att jag missförstod din bild som du la upp. Ber om ursäkt, Jag skulle bli glad om du sköt den som stal min motorcykel.:rock

Det är lugnt. Som sagt så är jag uppvuxen i Alby/Tumba så är ganska härdad! Visst är jag skjutglad (på bana). Annars så är jag väl mest laglös när jag ej fattar va hastighetsskyltar är för något. hehe
Men garageplatserna jag erbjuder är ganska väl skyddade, både med lås och med bössa! :)
559284_10151191754278072_1910206223_n.jpg

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...