Garageplats på Hisingen

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Tjena!
Jag ska eventuellt bo på Hisingen, i trakterna av Wieselgrensplatsen ett tag framöver, och ifall jag inte får tag i boende med bra hojparkering (dvs. stängt och låst utrymme), så tänkte jag kolla om någon har en garageplats i närheten att hyra ut i ca 6 mån?

Jag är inte i första hand ute efter mek-garage nu, utan i princip nattförvaring av hojen och så vill jag ju gärna kunna hämta och lämna den när som helst. Dock är det absolut intressant att dela ett mer mekvänligt garage med andra hojintresserade också. :tummenupp

Ni som hyr garageplats på annan adress än er egen, skriv gärna något om era erfarenheter av det, vad ni betalar osv. Jag behöver alla tips jag kan få. :)

Ingen som vet nåt?
Det är inte mycket jag begär alltså. Hojen är bara 2.10 m lång och ca 0.7 m bred, så ungefär så mycket låst utrymme behöver jag. :)

Tack för tipset! Tyvärr fick jag inte lägenheten som jag hade hoppats på och nästan räknat med, så nu behöver jag la ingen garageplats heller. Får la se, jag kanske väcker liv i tråden igen framöver.

gojje skrev:
2092527 Hisingen vid wieselgrensplatsen.... men jag e i desperat behov av garage så var som i göteborg e bra.... får hojen på onsdag... :pannkyss

du har pm

gojje skrev:
2092527 Hisingen vid wieselgrensplatsen.... men jag e i desperat behov av garage så var som i göteborg e bra.... får hojen på onsdag... :pannkyss

Bor också där i trakterna och är i behov av garage snart. Skall köra ned hojen i mitten av maj hade jag tänkt.. Har pratat med hyresvärden och han skulle se om det gick att fixa fram nån förvaringsplats, men han värkade tveksam. är det nån som har tipps så får ni gärna dela med er :Bugar

Hör med dom på Segerlöfs (se länk ovan). Jag pratade med dom i början av förra veckan och då hade de ett garage ledigt, tror det var fr o m sista maj.

Stena

Hör med Stena Fastigheter (ev kanske bara för de som bor där). Delar ett garage med 1 annan hoj men är meningen det ska va 3st.

Hör med privata garageägarn vid Bjurslättsvallen. Tel till han finns på garagen. Blev erbjuden garage där men hade då redan plats som inte går få närmare där jag bor.

Söker också garageplats till min SV650 på hissingen, gärna i närheten av Lindholmen-Eriksberg. Eget eller delat spelar ingen roll.
Mycket tacksam för alla tips.

/Magnus.

Hej jag letar garage gärna nära svartedalen, långströmsgatan.. Delat/eget/plats, allt av intresse hör av er på noll sjua noll två tre fem sju noll fyra femma.
Tack på förhand,
Med vänlig hälsning Kalle

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC