Garageplats i mekgarage sökes i Stockholm/Närförort

Lee_under

Migges
Gick med
6 Nov 2003
Hoj
Victory Hardball, Kawazaki zx600r
Hej, Söker som många andra garageplats i Stockholm eller närliggande förort, har letat länge och väl och funderar snart på att köpa en verkstad/ ett kontrakt på en verkstad för att själv hyra ut platser i mekgarage om jag inte hittar någon plats.

Hör av er, både om ni har garageplats och om ni skulle vilja hyra en plats!

Med vänlig hälsning,
Mike

I vår BRF finns det 161 platser. Flera hyrs ut till externa. Att hyra ett gäng där och själv ordna till med att sätta upp galler runtom och liknande samt att dra fram el till det då tror jag styrelsen kan tänka sig att hyra ut några stycken. Kanske kan vara ett alternativ?

Tjaba!

Om Märsta inte är för långt bort har sigtunahem garage som dem hyr ut jag pröjsar 454 för ett garage med el, värme, vatten.

mvh
H.

I vår BRF finns det 161 platser. Flera hyrs ut till externa. Att hyra ett gäng där och själv ordna till med att sätta upp galler runtom och liknande samt att dra fram el till det då tror jag styrelsen kan tänka sig att hyra ut några stycken. Kanske kan vara ett alternativ?

Vart ligger garaget? Kan lätt hyra ett gäng platser!

Tjaba!

Om Märsta inte är för långt bort har sigtunahem garage som dem hyr ut jag pröjsar 454 för ett garage med el, värme, vatten.

mvh
H.

Fast Sigtunahem tenderar ju att inte hyra ut dem till andra än de som bor i området när det gäller betonggaragen under husen. Dessutom är det redig kö till dem. Även om du är ende sökande, med högst köpoäng går personerna i kön före dig (talar av erfarenhet)

Fast Sigtunahem tenderar ju att inte hyra ut dem till andra än de som bor i området när det gäller betonggaragen under husen. Dessutom är det redig kö till dem. Även om du är ende sökande, med högst köpoäng går personerna i kön före dig (talar av erfarenhet)
Hur kan personer i en kö gå före om man är den ende sökande? :va

I så fall har jag jäkla tur fick lägenhet och 2st parkeringar inom 3 månader :crash

Varav garaget jag hyr inte är i samma område som jag bor i.

mvh
H.

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back