Garageplats i Lund?

• Thread starter Thread starter Coola Ola
  • Start date Start date

Coola Ola

Guest
Tjena skånepaugar!
Nu verkar det som om jag fått mig en lägenhet i Lund (på Södra Esplanaden, som tydligt ska vara centralt och bra) men tyvärr finns inget cykelrum eller liknande som man kan ställa hojen i. Alltså, finns det någon som har en plats att hyra ut eller vill dela med sig så hojta till!

Är det förresten bara radikala ryttare som får skriva i detta forumet eller är det öppet för "alla" skåningar samt invandrare från norr?

Coola Ola skrev:
Tjena skånepaugar!
Nu verkar det som om jag fått mig en lägenhet i Lund (på Södra Esplanaden, som tydligt ska vara centralt och bra) men tyvärr finns inget cykelrum eller liknande som man kan ställa hojen i. Alltså, finns det någon som har en plats att hyra ut eller vill dela med sig så hojta till!

Är det förresten bara radikala ryttare som får skriva i detta forumet eller är det öppet för "alla" skåningar samt invandrare från norr?
Klart att det är öppet för alla, skriv på du bara...
Ett litet tips angående garage är att prata med RacerX här på SH, han har sin hoj i ett garage på södra esplanaden, vet inte om det finns möjlighet för dig att ha din hoj där men fråga honom så lär han nog veta...

HiXz skrev:
Klart att det är öppet för alla, skriv på du bara...
Ett litet tips angående garage är att prata med RacerX här på SH, han har sin hoj i ett garage på södra esplanaden, vet inte om det finns möjlighet för dig att ha din hoj där men fråga honom så lär han nog veta...

Ok, ska kolla med honom! Tack för tipset :tummenupp

Coola Ola skrev:
Tjena skånepaugar!

skulle inte du flytta till malmö? svikers!

Coola Ola skrev:
Det var den billiga spriten på studentnationerna i lund som fick mig att ändra mig :D

vadå, i malmö har vi ju köpenhamn. där är ölen billig, sägs det.

Jag har garage i Hjärup, 5 minuter utanför lund, 100:- i månaden per hoj, plats för 4 hojar.

GSXR1100R skrev:
Jag har garage i Hjärup, 5 minuter utanför lund, 100:- i månaden per hoj, plats för 4 hojar.

Ok, kanske lite långt bort tyvärr. Iofs nästan precis vid skolan jag ska gå på men det är ju till den jag ska åka, inte från. Kan ju alltid vara intressant i framtiden däremot :tummenupp

Clara skrev:
vadå, i malmö har vi ju köpenhamn. där är ölen billig, sägs det.

fast för att det ska vara så billigt som på studentnationerna får man nog simma över sundet för att hålla ner kostnaderna...

Coola Ola skrev:
fast för att det ska vara så billigt som på studentnationerna får man nog simma över sundet för att hålla ner kostnaderna...

se där! där fick du motion på köpet också! alldelles gratis! i malmö kallar vi sundet för Aq-va-kul.

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025