Garageplats finnes...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Mycket riktigt. Precis som rubriken lyder. Garageplats finnes i Kortedala, med utrymme för en eller två hojar till.

Kallgarage i länga. Även vinterförvaring.

Pris: Billigt.

Kontakta mig per valfritt medie om du är sugen.

Nu fick ni allt något att suga på... och ska jag vara ärlig så kommer jag inte riktigt ihåg vad det va jag skulle skriva, tror jag siktade på f.i.t.t.a men fick en släng av dyslexi och stavade helt enkelt fel...

back to topic:
Jo bilen går säkert in men du kanske vill meka hoj där inne å då kanske det blir tajt... men det går ju alltid att rulla ut bilen under mekstunderna, vi får disskutera saken över en öl nån dag!

Sundance Kid skrev:
2259320 Nu fick ni allt något att suga på... och ska jag vara ärlig så kommer jag inte riktigt ihåg vad det va jag skulle skriva, tror jag siktade på f.i.t.t.a men fick en släng av dyslexi och stavade helt enkelt fel...

back to topic:
Jo bilen går säkert in men du kanske vill meka hoj där inne å då kanske det blir tajt... men det går ju alltid att rulla ut bilen under mekstunderna, vi får disskutera saken över en öl nån dag!
Det är lugn pung.

Vi trökker in bilen, så slipper jag en massa dräggiga MC-hyresgäster! :tungan :tummenupp

När ska vi lira fussball?

Sundance Kid skrev:
2259320 Nu fick ni allt något att suga på... och ska jag vara ärlig så kommer jag inte riktigt ihåg vad det va jag skulle skriva, tror jag siktade på f.i.t.t.a men fick en släng av dyslexi och stavade helt enkelt fel...

back to topic:

Såg din fina spoiler häromdan, schysst färg, vitt är rejsing :tummenupp

fogerty skrev:
2259357 Såg din fina spoiler häromdan, schysst färg, vitt är rejsing :tummenupp

hehe,,, mm,, den e sjyst men snart blir den röd... väntar bara på sidkjolarna

hållis din lilla torsk, svara när jag ringer till dig! Träning idag kl 17.00 åp vällsjön... ring sen... Det är ju skandal att det ska vara lättare att få tag i dig här än på telefonen! :gnissla

Tack Sundance, för att du stillat min nyfikenhet :).

Pinky skrev:
2261162 Tack Sundance, för att du stillat min nyfikenhet :).

så lite så...

btw.. Är det någon som vet vart henke (hållundan)har tagit vägen??? Han SKA spela match imorgon med mig och jag har inte lyckats få tag i honom!!!

5 kr i hittelön för han/hon som rotar fram våran lille spilevink!

Sundance Kid skrev:
2261292 så lite så...

btw.. Är det någon som vet vart henke (hållundan)har tagit vägen??? Han SKA spela match imorgon med mig och jag har inte lyckats få tag i honom!!!

Närmsta systembolag eller WW reservdelsåterförsäljare skulle jag gissa på.

Sundance Kid skrev:
2261292 så lite så...

Jävla fakkin' IKEA-shopping halva dagen + social club hos frugans brorsa under kvällen. Telefonen låg givetvis hemma i lägenheten. Nu befinner jag mig på maddafakkin' jobbet.

När äre match?

hållundan skrev:
2261358 Jävla fakkin' IKEA-shopping halva dagen + social club hos frugans brorsa under kvällen. Telefonen låg givetvis hemma i lägenheten. Nu befinner jag mig på maddafakkin' jobbet.

När äre match?

19,00 i bergsjön.... samling typ 30 min innan... vi behöver verkligen folk så du får allt ta å ställa upp... inget jobb! :fatta! :pannkyss

Nån som vill hjälpa en uteliggare?

Nu har jag flyttat en bit i Majorna och blivit av med min gamla garageplats. Familjebostäder har långa köer till sina garageplatser. Jag bor nu vid Djurgårdsplatsen / Stigberget. Någon i närheten som kan tänka sig att dela sin garageplats med en skötsam Mille R, och komma lite billigare undan vad gäller parkeringsavgift?

Edit: Gäller väl troligtvis bara några månader tills jag får en plats av bostadsbolaget.

Ring mig direkt om ni vill vara hjälpsamma :)
0703-404349

/Mvh Elias

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm