Garageplats för en fighter i Solna?

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Tjena alla glada fighterägare!

Jag flyttar ned till STHLM (Solna närmare bestämd, gamla Huvudsta tror jag det heter, granne med polisstationen) i slutet av Juli/början av Augusti men tyvärr har inte min bostadsrättsförening något garage. Jag ser inte fram emot att ha hojen ute om nätterna och undrar därför om någon har eller känner till någon som har en garageplats för en vänligt sinnad fighter i närheten av Solna? I första hand söker jag bara någonstans att ha hojen så det är inte nödvändigt med tillgång till mekplats osv. Det funkar med andra ord att ha den i ett hörn, bakom en pelare eller något liknande. Dock använder jag hojen ibland så det är ju en klar fördel om hojen går att ta ut och ställa in utan att stuva om hela garaget...

Jag är just nu utanför Uppsala så jag går tyvärr inte att nå på mobiltelefon eftersom jag inte har någon täckning här men maila eller PM:a gärna om du har något tips, gärna med information om hur mycket du tänkt dig i hyra osv.

MVH

//Eric

DR-Zätare skrev:
2272608 Tjena alla glada fighterägare!

Jag flyttar ned till STHLM (Solna närmare bestämd, gamla Huvudsta tror jag det heter, granne med polisstationen) i slutet av Juli/början av Augusti men tyvärr har inte min bostadsrättsförening något garage. Jag ser inte fram emot att ha hojen ute om nätterna och undrar därför om någon har eller känner till någon som har en garageplats för en vänligt sinnad fighter i närheten av Solna? I första hand söker jag bara någonstans att ha hojen så det är inte nödvändigt med tillgång till mekplats osv. Det funkar med andra ord att ha den i ett hörn, bakom en pelare eller något liknande. Dock använder jag hojen ibland så det är ju en klar fördel om hojen går att ta ut och ställa in utan att stuva om hela garaget...

Jag är just nu utanför Uppsala så jag går tyvärr inte att nå på mobiltelefon eftersom jag inte har någon täckning här men maila eller PM:a gärna om du har något tips, gärna med information om hur mycket du tänkt dig i hyra osv.

MVH

//Eric

Välkommen till GA huvudsta. :banana
Vid Västra skogen finns "Motorborgen" - Parkerings garage där motorbörsen huserar. Det är ett flerbilsgarage som även har några MC parkeringsplatser. varje våning är låst in till parkeringsområdet, dessutom är portarna till garaget stängda efter 19. kanske kan va något för dig. Tror de platserna kostar ca 100/månad. Tel nr hittar du på www.solna.se

Mvh
Magnus

Last edited:
X3M skrev:
2272914 Välkommen till GA huvudsta. :banana
Vid Västra skogen finns "Motorborgen" - Parkerings garage där motorbörsen huserar. Det är ett flerbilsgarage som även har några MC parkeringsplatser. varje våning är låst in till parkeringsområdet, dessutom är portarna till garaget stängda efter 19. kanske kan va något för dig. Tror de platserna kostar ca 100/månad. Tel nr hittar du på www.solna.se

Mvh
Magnus

Kanonbra, stort tack för tipset!!

DR-Zätare skrev:
2273134 Kanonbra, stort tack för tipset!!

Det va så lite så. :pannkyss

Vi ses på vägarna eller i garaget... ska bara se till att skaffa ny hoj.

X3M skrev:
2273139 Det va så lite så. :pannkyss

Vi ses på vägarna eller i garaget... ska bara se till att skaffa ny hoj.

Det kryllar av hojar där ute som längtar efter att få bli befriade från sina kåpor!

Nu lyfter jag min egen tråd igen. Det här kanske är en köpes-annons egentligen och då får ansvarig myndighet gärna ta till orda!

Jag har hyrt plats i Motorborgen men det finns två problem i dagsläget:
1. Det är kallgarage och med tanke på hur öppet det är där så håller ju garaget samma temperatur som luften utanför. Det är alltså inget bra ställe för vinterförvaring.
2. Det går inte att meka där och jag hade tänkt fixa lite grejer på hojen i vinter så jag behöver en mekplats snarare än garageplats nu.

Då till min fråga: någon som känner för att dela garage med en 954 fighter i närheten av Solna? Förhoppningsvis ditt garage/garageplats/mekplats eller liknande eftersom jag inte har något eget... :tungan

MVH

//Eric

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!