Garage

elkphys

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
Hornet 600
Hallå, ny här på forumet.
Ska äntligen köpa en hoj efter flera års vila, Hornet 600. Problemt är bara att jag vill ha den i garage men ja vet inte vart ja ska ha den. Bostaden har ett garage nära mig (Ålidhem) men där vill jag inte ha den då min kompis fått 2 bilstereos stulna där på kort tid. Någon som vet nå bra ställe?

Prova med att ringa Lumaf fastigheter 090-175800
2 garage kan finnas vid intresse.

Lycka till.

elkphys skrev:
Hallå, ny här på forumet.
Ska äntligen köpa en hoj efter flera års vila, Hornet 600. Problemt är bara att jag vill ha den i garage men ja vet inte vart ja ska ha den. Bostaden har ett garage nära mig (Ålidhem) men där vill jag inte ha den då min kompis fått 2 bilstereos stulna där på kort tid. Någon som vet nå bra ställe?

Kan man inte gå med i UMCC och ha hojen på klubben?
Eller är det bara tillfälliga mekplatser där?
Jag har ingen aning, jag är inte medlem och har aldrig varit där (det är aldrig folk där när jag åker dit för att göra studiebesök)

Vi har en uppställningsplats ledig. Det är fram till Maj månad. Då måste man även va medlem. Medlemsavgiften är billig, platsen ännu billigare. 100 kr/mån för en uppställningsplats i telelarmat garage. Viss mekning kan utföras med lite planering. Sen är det nära till kylen med pratvatten....

Mell skrev:
Vi har en uppställningsplats ledig. Det är fram till Maj månad. Då måste man även va medlem. Medlemsavgiften är billig, platsen ännu billigare. 100 kr/mån för en uppställningsplats i telelarmat garage. Viss mekning kan utföras med lite planering. Sen är det nära till kylen med pratvatten....

De låter nära och bra. Synd att de bara var fram till Maj.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT