Garage plats sökes i Borås

Sebbe81

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2008
Hoj
2005,Triumph speed triple
Tjena

Är i behov av en garage plats för min Speed triple, kan även tänka mig dela med någon annan som har plats.

Mvh Sebbe

Tjena..
Bara på första sidan är det 4a trådar om garage varav du har startat 2 st nu..
Verkar vara ont om garage i Borås trakten eller också är det kontakt med någon man inte känner som är farlig.. Bara hålla koll på blocket tidningar osv..

Lycka till.. ses i sommar på hojarna

Är vi 4 st här i borås nu då som vill ha garage? Vi kanske kan hitta en lokal som är stor nog för 4 kanske? :)

Kan nog finnas möjlighet att dela min lilla p-ruta i ett garage så länge jag bor kvar i området. Bor på Druvefors.

Nu söker jag efter en plats att ställa hojen när man inte kör och om man kunde tvätta lite skulle det inte varit fel..

Garaget jag har nu är i en kompis hus och eftersom att det nu skall larmas med massa konstiga grejjer blir resultatet att hojåkandet inte kan bli sopntant om dom är iväg vilket är röööva..

Bor själv på sjöbo men har alltid fått ta bilen till garaget innan så det är inga problem.. kom med förslag bara. Betalning får vi ju komma överens om.
Jag fyller snart 27 år och är givetvis ansvarsfull :yoparty

Allt är av intresse

Viskafors ligger nog tyvärr lite långt bort för min del då man jobbar i GBG så blir det alltid en ganska bra omväg.. Men härligt med folk som har plats och kan dela :Bugar

Jag får leta några veckor till annars får det väl bli Blocket för hojens del :huvet

En polare sökte igår efter en till hoj till ett garage i villastan. Det är 3 platser och en platts kvar.
kostar 200:-/månaden.
Kolla i gruppen F.U.F. MC på facebook. Hon la in den på Säljes/köpes igår.
/Dave

Någon som vill dela garage???

Har ett varmgarage med vatten tillgängligt på femtevillagatan kostar 600 kr totalt. Måste ha svar snabbt om jag ska tacka ja till det.

//Sebbe

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...