Garage i Göteborg?

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Har precis fått lägenhet i Gbg o ska flytta dit i höst, men när jag snackade om att hyra garage med min hyresvärd idag så blev jag inte så glad :( Visade sig att HSB inte har några garage alls att hyra ut i Västra Frölunda där jag ska bo, så j-a typiskt!
Måste ha ett garage eftersom jag tänkte köpa en -04 KTM 660 och försäkra den i Bilsport&Mc = Garagekrav. Även om jag skulle försäkra den i nått annat bolag så vill jag ha garage, annars blir den väll snodd på en gång.

Så finns det något sätt att få tag på ett garage eller en garageplats i eller i närheten av Västra Frölunda? Kanske finns någon som kan tänka sig att dela garage med mig? Betalar givetvis för det. Finns det några ställen som hyr ut garage?

Tacksam för hjälp
/Marcus

snacka med Micke27 på wcx forumet, han bor i frölunda.....kanske han kan dela med dig eller så...

Du får hyra min parkeringsplats :rock

Här där jag bor verkar det vara ont om garage så jag har min utanför balkongen (bor på första våningen) och det funkar alldeles utmärkt.

Dez skrev:
Du får hyra min parkeringsplats :rock

Här där jag bor verkar det vara ont om garage så jag har min utanför balkongen (bor på första våningen) och det funkar alldeles utmärkt.

Vart i V.frölunda bor du? Min lägenhet ligger på musikvägen (Gitarrgatan). Att du vågar ha hojen ute, iofs vid balkongen men ändå.. Har fått för mig att det vimlar av tjuvar och banditer i storstan så det skulle kännas ganska osäkert att ha den utomhus.. Dessutom så är det krav på garage när man har Bilsport&Mc och dom har dom klart bästa premierna till min hoj, men tack iaf :hej

MackeNo1 skrev:
Vart i V.frölunda bor du? Min lägenhet ligger på musikvägen (Gitarrgatan). Att du vågar ha hojen ute, iofs vid balkongen men ändå.. Har fått för mig att det vimlar av tjuvar och banditer i storstan så det skulle kännas ganska osäkert att ha den utomhus.. Dessutom så är det krav på garage när man har Bilsport&Mc och dom har dom klart bästa premierna till min hoj, men tack iaf :hej

Precis vi Flatås torg, dvs 1km nordost från din lya.

Just här finns inte så mycket tjuvar och banditer utan det är ett rätt lungt område med många barnfamiljer.
Fast det klart...kunde jag inte ha den under uppsikt (nu vaknar jag om nån skulle olla på den mitt i natten :mad: ) skulle jag nog inte våga ha den ute. Dessutom är ju inte min hoj den mest stöldbegärliga just nu :rolleyes:

Välkommen till storstan och lycka till med att hitta garage :hej

Kul att höra att det finns lite folk här som bor ute i frölunda!Hoppas vi ses på vägarna när jag skaffat kort o hoj! Jo jag vill ge ett tips på hoj-förvaring också www.shurgard.se det verkar vara riktigt bra. Skall troligtvis ha min hoj där när jag köper en!!lycka till

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!