MackeNo1
Varför slita på mer än ett hjul i taget?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Har precis fått lägenhet i Gbg o ska flytta dit i höst, men när jag snackade om att hyra garage med min hyresvärd idag så blev jag inte så glad
Visade sig att HSB inte har några garage alls att hyra ut i Västra Frölunda där jag ska bo, så j-a typiskt!
Måste ha ett garage eftersom jag tänkte köpa en -04 KTM 660 och försäkra den i Bilsport&Mc = Garagekrav. Även om jag skulle försäkra den i nått annat bolag så vill jag ha garage, annars blir den väll snodd på en gång.
Så finns det något sätt att få tag på ett garage eller en garageplats i eller i närheten av Västra Frölunda? Kanske finns någon som kan tänka sig att dela garage med mig? Betalar givetvis för det. Finns det några ställen som hyr ut garage?
Tacksam för hjälp
/Marcus

Måste ha ett garage eftersom jag tänkte köpa en -04 KTM 660 och försäkra den i Bilsport&Mc = Garagekrav. Även om jag skulle försäkra den i nått annat bolag så vill jag ha garage, annars blir den väll snodd på en gång.
Så finns det något sätt att få tag på ett garage eller en garageplats i eller i närheten av Västra Frölunda? Kanske finns någon som kan tänka sig att dela garage med mig? Betalar givetvis för det. Finns det några ställen som hyr ut garage?
Tacksam för hjälp
/Marcus