Garage i Göteborg, Johanneberg

Aflex

Jag är frän
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hornet 600:a
Är det någon som har garage kring Johanneberg och plats för en extra hoj?
Har delat garage tidigare och är pålitlig som satan.

/Alex

Har du kollat om det finns några platser i antingen garaget vid Willys/Thai-restaurangen, eller på Utlandagatan/Olofshöjd ?

Aflex är en stabil snubbe, han och jag har splittat garage tidigare, även Freddan och Skorpan vill jag minnas (trångt i det garaget)

Har du kollat Chalmers verkstaden vid Willys dom real påpekade?? där borde du ju kvala in..

/F

Felix skrev:
Aflex är en stabil snubbe, han och jag har splittat garage tidigare, även Freddan och Skorpan vill jag minnas (trångt i det garaget)

Har du kollat Chalmers verkstaden vid Willys dom real påpekade?? där borde du ju kvala in..

/F

Fast inne på Chalmers verkstad får man inte parkera, utan bara meka.

Däremot finns ju det ett P-Hus i huset mittemot, där kanske det kan finnas MC-platser. Finns ju även en biluthyrningsfirma lite längre ner mot stan, fastän fortfarande i samma byggnad som P-Huset, kostar ju inget att fråga, men det är väl inte så troligt.

Men du kanske inte bor i den delen av Johanneberg, vad vet jag.

Jag är oxå intresserad av garage, men det får inte vara för långt bort, jag tillförlitar mig helt och hållet till hojen och har därför sålt min bil...

Jag bor i majorna...och hojen står utomhus :(

Jag delade en bilplats med fyra andra hojar i Johanneberg, i parkeringshuset vid Gibraltargatan 94. En hel bilplats kostade typ 500:- så det blir ju billigt med några polare. Kan gräva upp tel# om det är intressant...

ja tack

henq skrev:
Jag delade en bilplats med fyra andra hojar i Johanneberg, i parkeringshuset vid Gibraltargatan 94. En hel bilplats kostade typ 500:- så det blir ju billigt med några polare. Kan gräva upp tel# om det är intressant...

Gärna, kan vara bra att ha om jag inte hittar nått närmare.

Vi har mc-garage i fastigheten där jag bor, jag är nummer tre i kön och en plats kostar 60 kr / mån, det jobbiga är att det är så billigt att ingen vill släppa sin plats...trots att de inte har nån mc. Jag ska genom detektivarbete försöka leta upp någon av dessa och ev. kan jag komma in på ett "andra hands kontrakt".

jesse_j skrev:
Gärna, kan vara bra att ha om jag inte hittar nått närmare.

Vi har mc-garage i fastigheten där jag bor, jag är nummer tre i kön och en plats kostar 60 kr / mån, det jobbiga är att det är så billigt att ingen vill släppa sin plats...trots att de inte har nån mc. Jag ska genom detektivarbete försöka leta upp någon av dessa och ev. kan jag komma in på ett "andra hands kontrakt".

Hur f*n kan dom ta upp en mc plats om dom inte har ngn mc?? :kocko
Låter ju helt befängt. Dåligt av dom som hyr ut att inte ha koll på det så dom plockar in dom som behöver platserna.

Hittar fan inte numret tyvärr :huvet
Men det är väl bara att knalla dit isf så står det väl nåt på garaget.

henq skrev:
Hittar fan inte numret tyvärr :huvet
Men det är väl bara att knalla dit isf så står det väl nåt på garaget.

Tja, hos mig vet ja de finns mc garage (kostar 500/mån).
Inlåsta med kortlås till huvudgaraget, sen en egen avdelning avdelat med plåtväggar som har sitt lås där för at tkomma in bland mc'na.

Ja är själv intresserad av de, men kostar för mkt. Inte kolla tupp de riktigt men om de finns plats för 2 för 500/mån så är jag med o splitta.

Brunnsgatan.

suck

kruger skrev:
Hur f*n kan dom ta upp en mc plats om dom inte har ngn mc?? :kocko
Låter ju helt befängt. Dåligt av dom som hyr ut att inte ha koll på det så dom plockar in dom som behöver platserna.

Pratade med föreningen och de var medvetna om det men hade ingen rätt att kräva tillbaks platserna :dummer

Muggen skrev:
Tja, hos mig vet ja de finns mc garage (kostar 500/mån).
Inlåsta med kortlås till huvudgaraget, sen en egen avdelning avdelat med plåtväggar som har sitt lås där för at tkomma in bland mc'na.

Ja är själv intresserad av de, men kostar för mkt. Inte kolla tupp de riktigt men om de finns plats för 2 för 500/mån så är jag med o splitta.

Brunnsgatan.

Är ju en idè, jag pm:ar dig när jag vet hur jag ska göra. Ev plockar jag hem hojjen till föräldrarna och ställer den i deras garage, jag har lagt ut säljesannons på den och vet inte om jag kommer ha kvar den nästa vecka. Visserligen kommer jag köpa motard så snart den är såld :)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti