Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Felix skrev:Aflex är en stabil snubbe, han och jag har splittat garage tidigare, även Freddan och Skorpan vill jag minnas (trångt i det garaget)
Har du kollat Chalmers verkstaden vid Willys dom real påpekade?? där borde du ju kvala in..
/F
henq skrev:Jag delade en bilplats med fyra andra hojar i Johanneberg, i parkeringshuset vid Gibraltargatan 94. En hel bilplats kostade typ 500:- så det blir ju billigt med några polare. Kan gräva upp tel# om det är intressant...
jesse_j skrev:Gärna, kan vara bra att ha om jag inte hittar nått närmare.
Vi har mc-garage i fastigheten där jag bor, jag är nummer tre i kön och en plats kostar 60 kr / mån, det jobbiga är att det är så billigt att ingen vill släppa sin plats...trots att de inte har nån mc. Jag ska genom detektivarbete försöka leta upp någon av dessa och ev. kan jag komma in på ett "andra hands kontrakt".
henq skrev:Hittar fan inte numret tyvärr![]()
Men det är väl bara att knalla dit isf så står det väl nåt på garaget.
kruger skrev:Hur f*n kan dom ta upp en mc plats om dom inte har ngn mc?? :kocko
Låter ju helt befängt. Dåligt av dom som hyr ut att inte ha koll på det så dom plockar in dom som behöver platserna.
Muggen skrev:Tja, hos mig vet ja de finns mc garage (kostar 500/mån).
Inlåsta med kortlås till huvudgaraget, sen en egen avdelning avdelat med plåtväggar som har sitt lås där för at tkomma in bland mc'na.
Ja är själv intresserad av de, men kostar för mkt. Inte kolla tupp de riktigt men om de finns plats för 2 för 500/mån så är jag med o splitta.
Brunnsgatan.
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT