Garage i centrala Göteborg

BigD

Blivande SuperRetard
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01
Hallå alla!

Har precis köpt mig min första MC. Det blev en KTM LC4E-01 som senare i höst/till våren skall bli motard.

Undrar om det finns någon snäll person här inne som kan hjälpa mig med att ordna garage. Motager tacksamt alla förslag på vart man kan hitta garage/förråd.

Bor på "Bikestreet" (Friggagatan).

mvh Fredrik

Synd att du bor på "fel" sida stan för jag har en plats över.......

jag letar åxå efter garage i göteborg(härlada,stockholmsgatan,redbergsplatsen)
men de vekar hopplöst att få tag i ett !!

Jag behöver också en garageplats! Gärna i eller i närheten av Västra Frölunda... www.shurgard.se är ju ett alternativ, men det är j-ligt drygt att man inte kan komma åt o ställa in hojen efter klockan 22 på kvällen. Fast har man den där så kanske man klarar sig med en trafikförsäkring istället för halvförsäkring, så här står det på deras hemsida:

Från butiken har personalen mycket god uppsikt på anläggningen. Via TV-kameror och monitorer kan de följa allt som händer inom området. Våra kunder har tillgång till sitt förråd alla dagar mellan kl 0530-2200.

Men hur kul är det att man måste vara hemma till klockan tio varje kväll?

Bebbe: Lite för långt att åka varje gång man ska ut o köra.. Mmen hittar jag inget som ligger närmre så är det ju helt klart intressant :tummenupp

Last edited:
Har snackat med en kille på shurgard och dom har förråd som man har tillgång till dygnet runt. Det minsta är på 9 kvadrat och det kostar 1200:-/månad, d v s ca 600:-/person om man är två st.
Finns det någon som vill ha ett garage i Västra Frölunda så skulle vi kunna dela på ett sådant förråd. Dom hade inget ledigt för tillfället men man kan ställa sig på kö över vintern.
Jag har garageplats fixad över vintern men framåt mars - april måste jag ha ett i gbg.

Back