Gamla godingar (hojfilmer)

Matti

Håll käften när du pratar med mig!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM RC8 R, KTM 450 SMR, KTM 690 SMC och en KTM 250 SX-F.
Nostalgikänsla efter Vipers inlägg om Judgement day 1 trailern.

Jag får gåshud varje gång jag hör låten ifrån Judgement day 1 trailern då den var helt överlägset bäst av allt jag då hade sett!

Nu till ämnet. Tänkte starta en tråd där jag skulle vilja samla ihop lite "gamla film godingar".
Ifall ni har länkar till gamla kortfilmer på nätet så lägg in dom här.

Skulle bla vilja hitta Kyle Woods första filmer från Fort lauderdale där dom körde lite stoppisar och långsamma wheeliessar.

Här är mitt bidrag till tråden med två galningar från Stockholm. :rolleyes: :rock
LÄNK

Last edited:
den e oxå en goding... var länge sen jag hade den..

vilke e det som kör??

E det inte du matti och jompa? Skön rulle btw! :tummenupp

Last edited:
Ingen som kan slänga upp Jugdementday 1 trailern? Första hojfilmen jag såg, då nedladdat av en polare, på hans fars splinkanks nya dator.

Kom igen snälla! Jag vill också känna nostalgin!!!

Måste vara säga att den här tråden är efterlängtad. Upp med fler filmer! :)

Matti skrev:
Nostalgikänsla efter Vipers inlägg om Judgement day 1 trailern.

Jag får gåshud varje gång jag hör låten ifrån Judgement day 1 trailern då den var helt överlägset bäst av allt jag då hade sett!

Nu till ämnet. Tänkte starta en tråd där jag skulle vilja samla ihop lite "gamla film godingar".
Ifall ni har länkar till gamla kortfilmer på nätet så lägg in dom här.

Skulle bla vilja hitta Kyle Woods första filmer från Fort lauderdale där dom körde lite stoppisar och långsamma wheeliessar.

Här är mitt bidrag till tråden med två galningar från Stockholm. :rolleyes: :rock
LÄNK

Fan va skön rulle! Bra klippt! :tummenupp Bättre än de flesta andra man ser faktiskt...

Grymm rulle !!!!

eller inte :lol
men den va ju lång iaf

ska damma av arkivet och premiärvisa en riktig tattarfilm som vi gjorde för 3år sen..
(om ja hittar den)

Tommy*** skrev:
Grymm rulle !!!!

eller inte :lol
men den va ju lång iaf

ska damma av arkivet och premiärvisa en riktig tattarfilm som vi gjorde för 3år sen..
(om ja hittar den)

Vill bara passa på och säga att jag gillar de filmerna jag har sett med er. Grym kontroll! Skulle vilja se er live! När och var uppträder ni i sommar?

Detta gäller självklart dig också Matti! :) Uppträder du på söndagen på mc-mässan i gbg?

Japp hittade den... så här kommer stuntindustry's bidrag :gnissla endast 123meg, hehe.

http://sporthoj.years2.com/Ironroad.mpg

Gjord på den gamla goda tiden(2003), då man knappt visste vad wheeliecirklar och pizzadrev va för nått, men lika kul va det ändå.

(har även filmen matti frågade efter med Kyle Woods nånstans, ska försöka lägga upp den imorrn)

Svenssson skrev:
Första hojfilmen jag såg, det var i 5:e klass tror jag. Satt och laddade ner hojfilmer i smyg på skolans hypersnabba Win 95 dator :lol

Ja.. windows 95 datorerna är ju ökänt långsamma!

Mattis bidrag var grymt tufft btw! Gillade sista delen när killen slangar förbi bmw´n(?) i 200 och mycket regelriktigt använder blinkers in och ur omkörningen :tummenupp

Last edited:
Matti och Tommy***: Dom där filmerna är ju helt allvarligt bättre än dom ni gör nu. 2001-2003 var det ju lite drag i hojåkningen, nu går allt för sakta och är för tråkigt :argpådato

Matti skrev:

Jag tror du menar en film som heter firstvideo.wmv , men hittar ingen länk till den som fungerar :-(

Rigge skrev:
Matti och Tommy***: Dom där filmerna är ju helt allvarligt bättre än dom ni gör nu. 2001-2003 var det ju lite drag i hojåkningen, nu går allt för sakta och är för tråkigt :argpådato

Håller inte med riktigt men förstår vad du menar... så bättring blir det 2006, kommer bli grymt om du klipper. :tummenupp

Wargen skrev:
Vill bara passa på och säga att jag gillar de filmerna jag har sett med er. Grym kontroll! Skulle vilja se er live! När och var uppträder ni i sommar?

Detta gäller självklart dig också Matti! :) Uppträder du på söndagen på mc-mässan i gbg?

Kommer att läggas ut på vår hemsida när och vart vi kommer köra.
//Tommy

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...