Video Galning som kör i Turkiet

Vilkentur att han hade en sporthoj! Sådär fort hade det aldrig gått att köra med en motard!

Asså, är det bara jag eller fladdrar han runt så fort han gör gaspådrag?

16 minuter av en komplett meningslös film:näsblod

Är det beroende på någon hjärnskada att han håller på med gasen sådär? :confused:

Jag förstår ingenting av videon. Fast det är klart, finns inte så mycket att förstå.

Han gör det väl med meningen för att han tycker att det är coolt att sladda med hojen sådär.

I min mening krävs det vissa skillz att klara av den där körningen.
Visst piloten är inte frisk körningen är långtifrån ok o.s.v But still han är duktig som klarar av att kryssa fram så där.

...han är duktig som klarar av att kryssa fram så där.

Spelar ingen roll hur duktig han är för med de risker han tar så är det bara en tidsfråga innan någonting händer som gör honom till historia. En öppnad bildörr, någon som springer ut mellan ett par bilar... Och utan hjälm så är sannolikheten ännu större att han blir statistik.

Och andra sidan finns det ändå allt för många greker som diar eupengar så jag klagar inte.

Spelar ingen roll hur duktig han är för med de risker han tar så är det bara en tidsfråga innan någonting händer som gör honom till historia. En öppnad bildörr, någon som springer ut mellan ett par bilar... Och utan hjälm så är sannolikheten ännu större att han blir statistik.

Och andra sidan finns det ändå allt för många greker som diar eupengar så jag klagar inte.

Självklart har du rätt och det är inget jag säger emot. But still krävs lite nerver för att köra på det där viset och en hel del skicklighet med.

vanligt pendlingsdag till knege på södra länken...annars skulle jag aldrig hinna till morgonmöten.

Last edited:
Jaja kör ba. Något för fearspeedboy och jjcbrjj att ta efter och se upp till då :tuttar

De två spelar i en klass för sig. Hade ja tjört so de - hade ja tjört ijäl mej DiRecKt !

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing