Göteborgare, Hjälp mig

Har inte så bra koll men följande:

Hotel Gothia Svenska Mässans gata 24
Hotell Onyxen Sten Sturegatan 23 412 52 Göteborg
Hotel Eggers Drottningtorget, Box 323 401 25 Göteborg
Hotell Liseberg Heden Sten Sturegatan 411 38 Göteborg

...ligger väldigt nära iaf.

Avenyn och "Hotel Flora Grönsakstorget 2 411 17 Göteborg" (enda jag varit på) är också helt klart på gångavstånd åven om det tar 10-15 min. :hej

Gothia är asfint att bo på!!!
Kostar dock typ 1600:-/natt! =)))

Men har man råd så!

/Niklas

Edit: Jobbet pröjsa mina 4 nätter...;)

Dez skrev:
Har inte så bra koll men följande:

Hotel Gothia Svenska Mässans gata 24
Hotell Onyxen Sten Sturegatan 23 412 52 Göteborg
Hotel Eggers Drottningtorget, Box 323 401 25 Göteborg
Hotell Liseberg Heden Sten Sturegatan 411 38 Göteborg

...ligger väldigt nära iaf.

Avenyn och "Hotel Flora Grönsakstorget 2 411 17 Göteborg" (enda jag varit på) är också helt klart på gångavstånd åven om det tar 10-15 min. :hej

Onödigt vetande, men skylten till hotel flora på grönsakstorget ser ut som om det står nåt helt annat =)...

men förövrigt är väl dom hotellen jeeelvigt nära........scandic opalen ligger väl mitt emot om jag inte minns fel.....där trashade förövrigt jimi hendrix ett rum å morsan stod utanför å plåtade... lite fräckt =)

Verkar vara ganska kört att hitta något boende. Får nog ta och kränga biljetterna.

LameViffer skrev:
Verkar vara ganska kört att hitta något boende. Får nog ta och kränga biljetterna.

E det så jäkla illa alltså???

Var har du kollat då??? Det finns ju massa hotell....Måste du bo så jäkla nära då??? Det går ju spårvagnar te ullevi hela tiden!

hållundan skrev:
E det så jäkla illa alltså???

Var har du kollat då??? Det finns ju massa hotell....Måste du bo så jäkla nära då??? Det går ju spårvagnar te ullevi hela tiden!

Nja....inte behöver jag bo så nära. Så länge man kan ta sig till boendet på natten, man vill ju ta några :öl på lördag och eventuellt på söndag.

Har du några tips att komma med? Brukar ju vara ganska svårt att tipsa om hotell i sin hemstad......man bor ju så sällan på dom.

LameViffer skrev:
Nja....inte behöver jag bo så nära. Så länge man kan ta sig till boendet på natten, man vill ju ta några :öl på lördag och eventuellt på söndag.

Har du några tips att komma med? Brukar ju vara ganska svårt att tipsa om hotell i sin hemstad......man bor ju så sällan på dom.

Ha, det har du rätt i! jag har fan bara bott på hotell en gång här hemma.... Eller två om man räknar med fyllecellen på skånegatan :öl :D Men så illa ska de la inte gå!

Hmm, ett tips är ju att kolla på alltomgoteborg.se där kan du nog hitta nårra hotell som inte ligger så jättejättenära men ändå centralt...... Å som sagt....vagnarna går dygnet om!!!! :tummenupp

hållundan skrev:
Ha, det har du rätt i! jag har fan bara bott på hotell en gång här hemma.... Eller två om man räknar med fyllecellen på skånegatan :öl :D Men så illa ska de la inte gå!

Hehehehe......
Jag får väl ta inkvarteringen på skånegatan som back-up alternativ. Hur var frukosten på det hotellet? En spyhink och batong upp i röven? :p

Personligen skulle jag rekommendera Hotel Liseberg Heden, ett trivsamt litet hotell med mestadels barnfamiljer som gäster, samt ett och annat ungdomsgäng. Har bott där 2 ggr när AC/DC har varit i stan, och är mycket nöjd. Inga klagomål alls, trots att vi har fört rätt mycket liv.

LameViffer skrev:
Hehehehe......
Jag får väl ta inkvarteringen på skånegatan som back-up alternativ. Hur var frukosten på det hotellet? En spyhink och batong upp i röven? :p

Na, frukost vetifasen.... Det var nog bara massa ohövliga frågor å en del taskiga svar när jag frågade snällt efter en panodil eller 7 =)

Batongen fick man smaka på bak i den blåvita bussen med KOLsvarta rutor........ :fakta :mad:

hållundan skrev:
Blir ju kanon!!1 Går tre olika vagnar därifrån!!! Å krisar det riktigt illa komihåg vad jag sagt =)....Skånegatan! :tummenupp :öl

När bär det av förresten?

Ska ner den 21 juni och hem den 23:e. Ska försöka undvika inkvarteringen på skånegatan, är allergisk mot galon :D

LameViffer skrev:
Ska ner den 21 juni och hem den 23:e. Ska försöka undvika inkvarteringen på skånegatan, är allergisk mot galon :D

Ha ha, låter som ett bra val!!!

Nä, men det blir nog najs som fasen!!!! :öl :hej :rock

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma