Göteborg RR-Mingel

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Tjenare

tänkte nu är det dax att Ljuga lite inför 2006. Så hur många skulle va intresserade av att ta en hel kväll med God mat och en del öl på ett bra hak någonstans istan inom en nära framtid.
vi bokar bord någonstans när vi vet hur många vi kan bli :)

1.Mikael "Gottis" Ahlin
2.
3.
4.
5.
6.

1.Mikael "Gottis" Ahlin
2.Björn "Don Quixote" Saethe
3.
4.
5.
6.

1.Mikael "Gottis" Ahlin
2.Björn "Don Quixote" Saethe
3.Christian "C.K" Klang
4.
5.
6.

Gottis skrev:
Tjenare

tänkte nu är det dax att Ljuga lite inför 2006. Så hur många skulle va intresserade av att ta en hel kväll med God mat och en del öl på ett bra hak någonstans istan inom en nära framtid.

1.Mikael "Gottis" Ahlin
2.
3.
4.
5.
6.

Inte helt omöjligt ... men inte det närmaste dagarna !!:-)

Gottis skrev:
Tjenare

1.Mikael "Gottis" Ahlin
2.
3.
4.
5.
6.
Får man komma om man har Twin-Power då :D

Gottis skrev:
blir nog mot slutet av månaden kan jag tänka mig

du ska inte tävla 2006 Martin
:tungan
Mitt däck ska och jag gillar öl :pannkyss Har du blivit rasist din båtflykting :tungan

Last edited:
Blir vi ett gäng så kan vi ordna nere på Talang med projje för lite schysst film. Vi kanske skulle lägga tråden i Göteborgsforumet också...

Magnus kommer och skall säga en och annan sanning :hihi

1. Mikael "Gottis" Ahlin
2. Björn "Don Quixote" Saethe
3. Christian "C.K" Klang
4. Magnus #35 R600
5.
6.

Don Quixote skrev:
Blir vi ett gäng så kan vi ordna nere på Talang med projje för lite schysst film. Vi kanske skulle lägga tråden i Göteborgsforumet också...

tror du det dom flesta som kör kollar väl mest i Racing forumet. men slänger upp en tråd där med kan ju inte skada

hur många måste vi va för att ha Talang då :)

God Morgon kära Rejsers i Göteborg och dess närhet den 10 februari så kommer det at va Sporthojs/WCX pub i klubb stugan i högsbo och då har jag reseverat den lilla baren där för just bara rejsers så kom och svinga några bägare den kväll och snacka lite skit :tummenupp :tummenupp

:öl

God Morgon kära Rejsers i Göteborg och dess närhet den 10 februari så kommer det at va Sporthojs/WCX pub i klubb stugan i högsbo och då har jag reseverat den lilla baren där för just bara rejsers så kom och svinga några bägare den kväll och snacka lite skit :tummenupp :tummenupp

:öl

Kall öl och snacka skit, kan det bli bättre:) . Jag skall försöka komma.

Jag är nog inte omöjlig. Det verkar dessutom som jag skulle skulle behöva lite Kwaka-tips av Donkey-kong, ser ut som det blir en sådan iår.

OT: Någon som vet om 05-06 ZX6:ans fälgar passar på 07:an?:va

Jag är nog inte omöjlig. Det verkar dessutom som jag skulle skulle behöva lite Kwaka-tips av Donkey-kong, ser ut som det blir en sådan iår.

OT: Någon som vet om 05-06 ZX6:ans fälgar passar på 07:an?:va

Ja fälgarna kommer nog att passa men vet inte hur det är med skivorna där är jag lite osäker!!

Jag har en del delar liggande till 05-06 liggande fotpinnar och clipon och drev liggande (kanske passar) och skräpar i garaget sen dom snodde den 05:an vi hade sen kolla med Race-tobbe om han har kvar fälgarna vi köpte aldrig med dom när vi köpte cykeln borde va lite prut mån om dom ännu finns kvar ;)

Ja fälgarna kommer nog att passa men vet inte hur det är med skivorna där är jag lite osäker!!
kolla med Race-tobbe om han har kvar fälgarna

Hur vet du det? jag har sökt info om detta utan att finna svar.
tobbes fälgar e både köpta och sålda.

Last edited:
Hur vet du det? jag har sökt info om detta utan att finna svar.
tobbes fälgar e både köpta och sålda.

om jag inte har läst helt fel så är det samma typ av fälgar som till zx10 förtom att bakfälgen är smalare :)

okej har inte snackat med tobbe sen i sommras

nu återgår vi till ämnet pojkar

om jag inte har läst helt fel så är det samma typ av fälgar som till zx10 förtom att bakfälgen är smalare :)

okej har inte snackat med tobbe sen i sommras

nu återgår vi till ämnet pojkar

ok då får jag väl ta mig upp till er och diskutera det hela över några:öl

Back