Gör ni om det här?

Han är inte såååå mycket att hänga i granen i jämförelse med elit-beatboxers i världen. Han är ett no-name.

Tanka Killa Kella istället.

Som svar på trådtopicen; ja rätt mycket av det.

Vad det gäller munspel och beatbox så får jag väl ta och filma när jag gör samma sak här en vacker dag! :) Dock måste ni förstå att det är en helvete skiland på att beatboxa med mic och utan.

Last edited:
Kay skrev:
Han är inte såååå mycket att hänga i granen i jämförelse med elit-beatboxers i världen. Han är ett no-name.

Tanka Killa Kella istället.

Som svar på trådtopicen; ja rätt mycket av det.

Vad det gäller munspel och beatbox så får jag väl ta och filma när jag gör samma sak här en vacker dag! :) Dock måste ni förstå att det är en helvete skiland på att beatboxa med mic och utan.

Klart det är skillnad på med och utan. men mic är det inte så svårt att få till bas tillexempel. Utan vette fan om jag klarar av, men lägg gära upp film på dig också så vi får beundra :tummenupp

Edit: Anntar att en No-Name kille kan bli ganska stor snabb med hjälp av att ha några filmklipp ute på väl valda sidor och därmed få massor mde PR.

Hinkas skrev:
Klart det är skillnad på med och utan. men mic är det inte så svårt att få till bas tillexempel. Utan vette fan om jag klarar av, men lägg gära upp film på dig också så vi får beundra :tummenupp

Edit: Anntar att en No-Name kille kan bli ganska stor snabb med hjälp av att ha några filmklipp ute på väl valda sidor och därmed få massor mde PR.

Helt rätt, mitt klipp när jag spelar pulp-fiction med elvisp har gjort mig till en RockStar! ;)

Kay skrev:
Helt rätt, mitt klipp när jag spelar pulp-fiction med elvisp har gjort mig till en RockStar! ;)

Var det du? Jag har för mig att det även finns en amerikansk version utav det som jag såg för flera år sedan, därifrån ni fick inspirationen?

Hinkas skrev:
Var det du? Jag har för mig att det även finns en amerikansk version utav det som jag såg för flera år sedan, därifrån ni fick inspirationen?

Fick veta i efterhand att det gjorts något liknande med borrmaskin ja, men jag har faktiskt aldrig sett det.
Detta var "min" idé trodde jag.

Ja, jag har för mig att det var en ung kille som gjorde det ensam, men jag har för mig att han spelade med en elvisp han också. Han hade nog satt på tre stycken plektrum fast klistrade på... Men jag skrattar lika mycket varje gång, det låter ju helt rätt fast liiite för fort ; ).

skoteridioten skrev:
I mitt tycke så var "Mr Nobody" mkt grymmare än den där snubben..

Jo.. om man jämnför de två klippen... Det där var nog det tristaste jag sett med Killakela...

Jagh ar ett klipp på 27mb som är betydligt bättre men putfile tar inte emot mer än 10..

Någon som vet en plats där man kan lägga upp det?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8