Men om det finns någon som vet någon som innan 12.9 kan fixa min frambroms i Stockholmsopmrådet så säg gärna till. Om du själv kan tror jag att du inte får skriva det här utan då måste du PM:a till mig. Om du vet någon som kan så kan du dock lägga upp det, om jag nu begripit reglerna rätt för det blev lite fel när jag skulel ha däcksbyte för ett tag sedan och allehanda däckkrängare började göra reklam. Swedie vart fett lack och rensade typ hela tråden, inkl det inlägg där en av krängarna kallade mig vattenskalle.
Jag är inte intresserad av att åka runt hela världen för att få det gjort. Och jag åker inte till någon smart snubbe som jobbar på typ MC Varuhuset, då kör jag hellre utan broms nästan.
Nu antar jag att det är kutym att tala om vad som skall göras:
Inge aning
Men:
Bromsen är svampig. Belägg mm är bra. Det kan vara luft i dem. Vet ej. Om jag visste skulle jag inte behöva be om hjälp.
Eventuellt vill jag ha stålomspunnet monterat också men det beror på om jag får tag på något för det verkar lika lätt som att få Kosher i Fittja ungefär.
Jag betalar så klart, men endast litet. Pratar dock flitigt och frågar smarta saker under pågående montering.
Jag är inte intresserad av att åka runt hela världen för att få det gjort. Och jag åker inte till någon smart snubbe som jobbar på typ MC Varuhuset, då kör jag hellre utan broms nästan.
Nu antar jag att det är kutym att tala om vad som skall göras:
Inge aning
Men:
Bromsen är svampig. Belägg mm är bra. Det kan vara luft i dem. Vet ej. Om jag visste skulle jag inte behöva be om hjälp.
Eventuellt vill jag ha stålomspunnet monterat också men det beror på om jag får tag på något för det verkar lika lätt som att få Kosher i Fittja ungefär.
Jag betalar så klart, men endast litet. Pratar dock flitigt och frågar smarta saker under pågående montering.