Går Honda Cr 500 att gatregga ?

WebGringo

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2006
Hoj
En skitig rackare och en motorcyklarnas version av volvo 740
Har insett vilken överfet cykel cr 500 är , habegäret växer , men finns bara ett mindre smolk i glädjebägaren. Kan verkligen ett sådant moster gå att gatregga utan 7 svåra års pappersarbete ?

Har varit uppe tidigare tror jag.

Tror dom kom fram till att lättast vart det att plocka hem en cykel/ram från tyskland.

Klart den går att gatregga, kan dock bli lite bekymmer att få den igenom besigtningen utan anmärkningar. Men efter "lite" pyssel så är den saken biff :)

Ta annars en hoj som är reggad och stoppa i motorn i den.

Ang CR500an så verkar det som om dom bygger den av reservdelar från Honda? Den finns alltså inte färdig från fabrik?:va
Annars så e den häftig,lite av en ikon eller en Urban legend. Alla som har kört en liknande berättar,med glansiga ögon,om den enorma kraften och "att det va bara att sikta och försöka hålla sig kvar":yoparty :yoparty

Ivil skrev:
2404088 Ang CR500an så verkar det som om dom bygger den av reservdelar från Honda? Den finns alltså inte färdig från fabrik?:va
Annars så e den häftig,lite av en ikon eller en Urban legend. Alla som har kört en liknande berättar,med glansiga ögon,om den enorma kraften och "att det va bara att sikta och försöka hålla sig kvar":yoparty :yoparty

Har för mig att de licenstillverkar motorn.
Nej, finns inte färdig från Hondas fabrik.
Kraften är med mig.

-Rosen- skrev:

De köper motorer från Maico.

Last edited:
Jag heter Lasse skrev:
2404127 Har för mig att de licenstillverkar motorn.
Nej, finns inte färdig från Hondas fabrik.
Kraften är med mig.

De köper motorer från Maico.
okej, det enda jag "vet" är att känslan i magen säger mig att atk:n är skojsig att köra :hihi

Snoogans skrev:

hmm...
ser inte vad den i sig har med topic att göra. är green sticker legal i california , yes , men det betyder ju inte att den går att gatregga. den gröna lappen är mer i stil med svenk enduroregg.

back on topic någon ?

någon runt götet som vill byta bort sin gatreggade cr mot en yamha xt ?

*bump*

någon med erfarenhet som kan berätta hur det ska lösas ?

*/ ?>
Back