Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du kan inte gå ur sekten.
Ända sättet är att logga ur kontot och aldrig mer logga in. Alla bilder, text mm äger facebook.
Jag har aldrig gått med där, kanske löjligt men litar liksom inte riktigt på det där...
Men sista året har det uppkommit saker som gjort att jag ibland funderat lite på saken, senast nu igår då vi var ute och åkte ett gäng, där många var "nya"... och det fotades och alla bilder skulle hamna på FB.
...och nästa körning skulle annonseras via FB.
Så funderade ännu mer på att gå med.
Och sen ser man här att folk har som "intresse" att gå ur, att det enligt vissa inte går, mm, mm....
Nu blir man ju fundersam igen... åt andra hållet... dvs mitt första håll.
![]()
Det påstås att om man avaktiverar sitt konto och sen startar ett nytt konto med samma mail så får man sina gamla vänner som vänförslag.
Punkten efter den jag citerade förut:
"När du tar bort Skyddat innehåll, tas det bort på ett sätt som liknar det när du tömmer datorns papperskorg. Du är dock införstådd med att borttaget innehåll kan finnas kvar i säkerhetskopior under en rimlig tid (men inte är tillgängligt för andra)."
Det är väldigt lättläst text, korta stycken och mycket i punktform och står dessutom alldeles i början av användarvillkoren.
Vilket inte har med saken och göra?![]()
Men sluta fjanta dig. Gå med och kolla om det är något för dig. De flesta användarna använder det just så. Man har några grupper som man kollar i. Annars gör man inte så mycket mer än att dela lite semesterbilder som mamma och andra vill se.
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |