Gälleråsen med motard

LeZZe

http://www.lezzeracing.tk/
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Yamaha 450 SM / YZ 250F
hallå! Har just kört motard på gälleråsen (tisdags) och de va skit kul,kunde har vart lite bättre väder men under dagen så kom de iaf lite sol. lägger upp några bilder här, tänk bara på att dreva om när ni kör stor bana :tuttar ja orka inte göra de o de vart till att slå av på rakan,nu på tis bär de av mot Sivsta!!

Bifogat

• P1010005.jpg.JPG
    P1010005.jpg.JPG
    127.3 KB · Visningar: 130
  • P1000141.jpg.JPG
    P1000141.jpg.JPG
    62.1 KB · Visningar: 130
  • P1010024.jpg.JPG
    P1010024.jpg.JPG
    107.6 KB · Visningar: 138
  • P1000129jpg.JPG
    P1000129jpg.JPG
    64.6 KB · Visningar: 148
Last edited:
LeZZe skrev:
hallå! Har just kört motard på gälleråsen (tisdags) och de va skit kul,kunde har vart lite bättre väder men under dagen så kom de iaf lite sol. lägger upp några bilder här, tänk bara på att dreva om när ni kör stor bana :tuttar ja orka inte göra de o de vart till att slå av på rakan,nu på tis bär de av mot Sivsta!!

Halloy, motard på gälleråsen är det ren nöjesåka eller ?
När är får man åka där ? Om nu en amatör som vill lära sig har möjlighet att vara med ? :confused: Vill ju :banana

LeZZe skrev:

Dreva om?!?! Jag körde 15/40 i höstas på min 04'a och tyckte det funka skitbra! Orkade dra upp till 190 utan problem. Vad hade ni för toppfart? Tider? Jag å Heda låg å jaga runt 1,17-1,20. Gelleråsen ÄR skitkul med motard! :yoparty

Ebbe skrev:
Dreva om?!?! Jag körde 15/40 i höstas på min 04'a och tyckte det funka skitbra! Orkade dra upp till 190 utan problem. Vad hade ni för toppfart? Tider? Jag å Heda låg å jaga runt 1,17-1,20. Gelleråsen ÄR skitkul med motard! :yoparty

1.17 då är ni snabbare en sporthojarna.

Last edited:
LeZZe skrev:
1.17 då är ni snabbare en sporthojarna men ca 1 min
Vad menar du??

Jag brukade köra typ knappa 1.20 på Geléåsen med mina gamla husor. Skitfräckt att steka massa CBR1-XR-RR-Z :yoparty
Hoppas komma ut på nåra onsdagsträningar i sommar med den nya. Det kan bli svårt mot folk som faktiskt kör fort i kurvorna oxå :gnissla

Supermoto skrev:
Vad menar du??

Jag brukade köra typ knappa 1.20 på Geléåsen med mina gamla husor. Skitfräckt att steka massa CBR1-XR-RR-Z :yoparty
Hoppas komma ut på nåra onsdagsträningar i sommar med den nya. Det kan bli svårt mot folk som faktiskt kör fort i kurvorna oxå :gnissla

trodde inte vi körde så fort men ja hade ingen laptimer så de kanske stämmer,sporthojarna i licens låg på 1.18-1.13

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!