Fyyy faan!

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,850400,00.html

Förstår inte hur fan man kan tänka när man ger sig på en gravid tjej, och dessutom sparkar henne i magen!? Fy fan, jag mår illa alltså.

Visst, historien förtäller inte om hon var i 3'dje månaden eller 8'nde så dom kanske inte såg det, men vafan... Bara att ge råna en tjej så brutalt som dom gjorde!

Könsstympning med träsked kanske?

Hinkas skrev:
2274382 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,850400,00.html

Förstår inte hur fan man kan tänka när man ger sig på en gravid tjej, och dessutom sparkar henne i magen!? Fy fan, jag mår illa alltså.

Visst, historien förtäller inte om hon var i 3'dje månaden eller 8'nde så dom kanske inte såg det, men vafan... Bara att ge råna en tjej så brutalt som dom gjorde!

Könsstympning med träsked kanske?

Varför inte använda en pungkrossare som man använder på tjurar :tungan skulle nog göra lagom ont :D

Dessutom är det så jävla fegt att vara 4 st som slår ner en tjej :mad: :brinnerup

Ja det där är så sjukt!!! ren jävla ondska.. hoppas dom hittar dom och spärrar in dom på psyket resten av livet... :mad:

Mitra skrev:
2274385 Varför inte använda en pungkrossare som man använder på tjurar :tungan skulle nog göra lagom ont :D

Dessutom är det så jävla fegt att vara 4 st som slår ner en tjej :mad: :brinnerup

Det är fegt att vara en och slå ner en tjej :mattias
Sådan där pungkrossare du nämnde tror jag att jag missat, tror inte jag vill se heller :3freak

Hinkas skrev:
2274387 Det är fegt att vara en och slå ner en tjej :mattias
Sådan där pungkrossare du nämnde tror jag att jag missat, tror inte jag vill se heller :3freak

Så sant så :tummenupp finns inget fegare :näsblod

:rofl :rofl killar brukar få en annan färg i ansiktet första gången de ser och hör en sådan. Heter nog inte pungkrossare men kallas allmänt för det.

Den andra killen var alltså inte mörk, eftersom dom inte beskriver hans hudfärg alls?

lorkan skrev:
2275738 Den andra killen var alltså inte mörk, eftersom dom inte beskriver hans hudfärg alls?

Det tänkte jag också på, dom fick signalament på killen som var "mörk" vad han hade för kläder och allting, så det stämmer nog att den andra var genomskinlig eftersom ingen verkar ha lagt märke till honom...

hmmm ibland önskar man att man var nån vigilante som knalla runt mitt inatten med en puffra med ljuddämpare å skippa rättvisa :mad:

blizzer skrev:
2276009 hmmm ibland önskar man att man var nån vigilante som knalla runt mitt inatten med en puffra med ljuddämpare å skippa rättvisa :mad:

Skippa rättvisan? Vara outlaw alltså? Jag fattar inte.

blizzer skrev:
2276009 hmmm ibland önskar man att man var nån vigilante som knalla runt mitt inatten med en puffra med ljuddämpare å skippa rättvisa :mad:

En sån har vi redan haft, problemet var bara att han sköt fel personer.

Det är för jävligt, man blir rädd när man tänker på hur många idioter det finns där ute, knappt man vågar gå ut längre ju.

Jag blir inte förvånad längre, man läser sånt här varje dag i princip :(

Känns som om vi får vänja oss vid allt mer våld så länge det daltas med brottslingar och annat pack!

Precis.

Ni får vad ni röstar på.

Och det är inte MITT fel! :tungan

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...