Fy faan för äcklig reklam!

fz6n

Fantasilöst nick
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Yamaha FZ6N 2005
Satt framför tv´n och åt cornflakes och mjölk. Det blir reklam på tv´n men tänker inte så mycket på det. Då kommer det fram nån jävla kärrning som börjar prata om "illaluktande flytningar ur underlivet". FY FAN, jag var millimeter ifrån att till fullo utlösa min kräkreflex. Får de prata om såna äckliga jävla saker?? Jag kunde bara se alla bilder framför mig med nån matrona som drabbats av "illaluktande flytningar ur underlivet"... USCH :död

Likadant med alla mens, piss, blöj, fotsvamp -reklamer. Kan de inte hitta andra medium att marknadsföra sina produkter i?

fz6n skrev:
Satt framför tv´n och åt cornflakes och mjölk. Det blir reklam på tv´n men tänker inte så mycket på det. Då kommer det fram nån jävla kärrning som börjar prata om "illaluktande flytningar ur underlivet". FY FAN, jag var millimeter ifrån att till fullo utlösa min kräkreflex. Får de prata om såna äckliga jävla saker?? Jag kunde bara se alla bilder framför mig med nån matrona som drabbats av "illaluktande flytningar ur underlivet"... USCH :död

Likadant med alla mens, piss, blöj, fotsvamp -reklamer. Kan de inte hitta andra medium att marknadsföra sina produkter i?

håller med till 110% vafan sådant borde bara få sendas efter kl 03:30 på morgonen... :zpy

Kan bara hålla med om reklamen för flytningar, fast jag tycker nästan reklamen för munsår är ännu värre, när dom sticker hål och det kommer blod... :zpy

Mensreklamerna har jag inga problem med. Blöjreklamerna är ju oftast bara gulliga... :)

Äh, skärp dig. Vafan, är du fjolla eller? Eller orkade du inte sträcka dig efter fjärrkontrollen?

Starstriker skrev:
Men när de visar "We love boobs"-reklamen gnäller ni inte va?

Nej, hurså?
Alltid trevligt att titta på lite fagra damer.

Dock har de också säkert haft "illaluktande flytningar från underlivet" men det är inte det första jag tänker på när jag ser den reklamen.

Coola Ola skrev:
Äh, skärp dig. Vafan, är du fjolla eller? Eller orkade du inte sträcka dig efter fjärrkontrollen?

Tyvärr var skadan redan skedd.

:huvet

Vad är det som är så äckligt med det? Äcklas mer av att se någon med fula örhängen. :machinegu

ha.. känslig eller? prova å äta mat å kolla på folk som blir avrättade istället.. mycker mer intressant :rolleyes:

När jag va anställd för några år sedan så drog vi fiberkabel i en del av sthlms kloaker.... Då smakade inte sjömansbiffen i matlådan så jävla gott... Men inte gnällde jag....

Last edited:
fz6n skrev:
Precis den reklamen som drabbade mig när jag i godan ro satt och åt min middag framför TVn. Slängde mig efter dosan och stängde av ljudet, men tyvärr var aptiten redan allvarligt skadad. Bannlys äcklig reklam!!

Men hon som säger det är rätt het tror jag. :brynad

Gör som Coola Ola, kolla bara på UR så slipper ni det där.

:hej

Mr EmCom skrev:
håller med till 110% vafan sådant borde bara få sendas efter kl 03:30 på morgonen... :zpy

Men, det är ju alltid efter 03:30, förutom just 03:30 ... :va

@Er som äcklas över lite TV-reklam:

*PLING*

Dagens I-landsproblem. För helvete.

:pucko :dummer

Edit; Den smileyn finns visst inte längre. :va

fz6n skrev:

hehehe...tänk på det nästa gång du käkar skäggmacka :lol

Usch nu kom jag och tänka på ett MMS jag har sparat, :zpy

lorkan skrev:
Men, det är ju alltid efter 03:30, förutom just 03:30 ... :va

@Er som äcklas över lite TV-reklam:

*PLING*

Dagens I-landsproblem. För helvete.

:pucko :dummer

Edit; Den smileyn finns visst inte längre. :va

: kocko = :kocko

:tummenupp

Dagens I-landsproblem ja :rolleyes:

och ni ska köra hoj, då kan man inte vara äckelmagad :7peta

(nä jag vet inte heller hur det går ihop :hihi )

Hur känslig får man va ?
Man får inte se några bilder på något äckligt, bara höra hur hon milt säger dem få orden.

:confused:

Själv satt jag och åt när jag råkade byta till ett program om obduktioner. De va inte så jävla kul att äta Lindströmröra då.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back